Program Nove TV u siječnju je bio najgledaniji u Hrvatskoj s 22,09 posto gledanosti, a slijede HTV 1 sa 16,95 i RTL s 15,84 posto gledanosti, pokazuju podaci mjesečne analize gledanosti objavljeni na stranicama Agencije za elektroničke medije (AEM)
Prema istraživanju koje provodi specijalizirana agencija AGB Nielsen, u siječnju se za 8,4 posto više vremena u Hrvatskoj provodilo u gledanju televizijskih programa nego u istom razdoblju prošle godine.
Po podacima koji su reprezentativni za populaciju stariju od četiri godine koja živi u kućanstvu s ispravnim televizorom (4.090.004 stanovnika), prosječan broj minuta gledanja TV sadržaja po pojedincu u siječnju je iznosio 324 minute, a u istom razdoblju prošle godine iznosio je 299 minuta.
Najgledanija emisija u siječnju bio je RTL-ov prijenos utakmice Hrvatska – Brazil sa Svjetskog prvenstva u rukometu u Kataru s 28,14 posto gledanosti, a iza nje je bilo sučeljavanje kandidata na predsjedničkim izborima na Novoj TV, što je gledalo 23,29 posto populacije.
U top 10 najgledanijih emisija pet ih je RTL-ovih, četiri su iz programa Nove TV i samo jedna Hrvatske radiotelevizije – HTV1 – sportska emisija nakon Dnevnika u podne s 18,53 posto gledatelja.
Usporedbe radi, u analizi gledanosti za prosinac prošle godine, u prvih deset najgledanijih emisija bile su tri emisije HTV-a i čak sedam Nove TV, a RTL nije imao niti jednu.
Također se usporava trend porasta gledanosti programa Hrvatske televizije – HTV 1 u prosincu je imao 16,89 posto gledanost, a u siječnju 16,95 posto, HTV 2 imao je 6,06 posto gledanosti u prosincu, a u siječnju 6,27 posto, dok je gledanost HTV 3 pala ispod dva posto (1,98), manje i od HTV 4 koji ima 3,09 posto gledanosti.
Prema zadnjoj analizi, i dalje vodećoj Novoj TV gledanost je sa 23,62 posto pala na 22,09 posto, a RTL bilježi rast sa 15,16 posto na 15,84 posto.