(S)HIT SHOW

HTV je na neviđeno pristao plaćati 800.000 kuna mjesečno!

31.01.2013 u 08:23

Bionic
Reading

Televizija je skupa igračka. Ali igre javne televizije, za razliku od onih što se igraju na komercijalnim televizijskim postajama, plaćaju građani Hrvatske, a ne televizijski urednici, novinari i voditelji. Upravo zbog toga HTV si i može dozvoliti luksuz da na neki projekt, primjerice 'Hit show' Marka Tolje, potroši ogromnu svotu novca, da bi ga potom, nakon samo jedne prikazane emisije, prisavski čelnici hladno skinuli s programa, zaključivši da novi format nije opravdao očekivanja, piše Jutarnji list. Zagrebački dnevnik doznaje da je Toljin šou HTV trebao plaćati 800.000 kuna mjesečno!

'Hit show' koji je mladog riječkog pjevača trebao lansirati kao voditeljsku zvijezdu - premda su neki mjesecima unaprijed upozoravali da Tolja nije ni voditelj niti komičar - jasno pokazuje princip rada javne televizije.

Uza sve voditelje koje oni imaju na plaći, za show je angažiran vanjski suradnik Tolja, koji je po emisiji trebao primati honorar od, kako neslužbeno doznaje Jutarnji, 6.000 kuna, znači 24 tisuće kuna mjesečno.

Potom su, uz tridesetak urednika koliko ih ima u Zabavnom programu na HTV-u, te brojne 'kućne' scenariste, za osmišljavanje detalja oko emisije angažirani glavni scenarist Joško Lokas (koji je navodno po emisiji trebao dobivati oko 4.000 kuna), te Ivan Šarić (navodno je trebao primati oko 2.000 kuna tjedno).

Sama emisija stajala je 200.000 kuna po jednom izdanju, ali najveći trošak bile su sama scena i priprema showa, koje su, procjenjuju televizijski profesionalci, stajale oko pola milijuna kuna.

Nepojmljivo je, primjerice, da nadležni ili nisu pogledali ili nisu reagirali na snimku prve emisije 'Hit showa' i to prije njezina prikazivanja.

Također, nezamislivo je da se sam pilot novog projekta snimi samo četiri dana prije prikazivanja, dakle, prekasno da se išta popravi, otkrivaju za Jutarnji ljudi s komercijalnih televizija, na kojima se novi formati bistre mjesecima prije puštanja u program.

Da se takvo što zbilo na privatnoj televiziji, urednici koji su proizveli skup i negledljiv projekt momentalno bi dobili otkaz. Ali to je znanstvena fantastika, jer se takvo što na privatnim televizijama, koje se ne financiraju putem pretplate, ne bi ni moglo dogoditi.