HTV 2 najgledaniji

Na krilima Eura: HRT se pohvalio gledanošću u lipnju

14.07.2024 u 13:27

Bionic
Reading

Drugi program Hrvatske radiotelevizije (HRT-HTV2) u lipnju je bio najgledaniji program na svim televizijama s udjelom u gledanosti (SHR) od 20 posto, pokazuju najnoviji podaci Agencije za elektroničke medije (AEM).

Drugi po redu najgledaniji program bio je Prvi program Hrvatske radiotelevizije (HRT-HTV-1) čiji je udio u gledanosti bio 16,7 posto, pokazuje lista top 15 najgledanijih televizijskih kanala na cijelom danu AEM-a.

Ukupni udio za sva četiri HRT-ova televizijska kanala u lipnju bio je 40,5 posto, što javni medijski servis čini uvjerljivo najgledanijim televizijom u navedenome mjesecu. Druga najgledanija televizija imala je ukupni udio od 19,1 posto za sve svoje kanale, dok je treća imala ukupan udio od 14,8 posto.

EURO uvjerljivo najgledaniji

Na listi top 15 najgledanijih emisija na cijelom danu, prve četiri su HRT-ove. Riječ je o prijenosima nogometnih utakmica s ovogodišnjeg Europskog nogometnog prvenstva.

Tako je najgledanija emisija na svim televizijama bila prijenos utakmice Hrvatska-Italija dana 24. lipnja sa SHR-om od čak 85,1 posto uz AMR od 47,1%. Drugi najgledaniji sadržaj na svim televizijama bio je prijenos utakmice Hrvatska-Albanija od dana 19. lipnja sa SHR-om 86,9 posto i AMR-om od 41,3 posto.

  • +24
Utakmica 3. kola skupine B na EURU: Hrvatska - Italija Izvor: EPA / Autor: Filip Singer

Treći najgledaniji sadržaj bila je emisija posvećena Euru od 19. lipnja sa SHR-om od 77,2 posto i AMR-om od 36,3 posto. Četvrti najgledaniji sadržaj bila je utakmica Hrvatska-Španjolska sa SHR-om od 82,2 posto i AMR-om od 32.4 posto.

Kada se promatra gledanost svih televizijskih kanala u prime timeu (udarnom terminu) između 19-23 sata, među prva tri najgledanija kanala dva su HRT-ova, HRT-HTV2 sa SHR-om od 27,4 posto i HRT-HTV1 sa SHR-om od 13,7posto.

Prevare, škrtost i očaj: Ovo su skandali Davida i Victorije Beckham Izvor: Profimedia / Autor: Montaža: Neven Bučević

Navedeni podaci o gledanosti pokazuju veliki udio i utjecaj javnog medijskog servisa u hrvatskom televizijskom prostoru, na kojem postoji izuzetno velik izbor televizijskih kanala, kako u zemaljskoj, tako i u drugim načinima distribucije. Hrvatska radiotelevizija zahvaljuje svojim gledateljima na povjerenju, te ujedno najavljuje skori početak još jednog velikog projekta, Ljetnih olimpijskih igara.