turistički sektor

Imenovani direktori predstavništava HTZ-a u sedam zemalja

26.06.2018 u 16:45

Bionic
Reading

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na današnjoj je sjednici imenovalo direktore predstavništava HTZ-a u sedam zemalja, a uz ostalo je usvojen i plan marketinške i PR suradnje na projektu Ultra Europe 2018. te izglasane potpore za sigurnost, izvijestio je HTZ u utorak

Za direktora predstavništva HTZ-a u Austriji imenovan je Branimir Tončinić, u Češkoj Dubravko Miholić, Sloveniji Metka Bradetić, Švedskoj Vedran Sušić, Mađarskoj Ivana Herceg te u Kini Franka Gulin, na razdoblje od tri godine.

Za razvoj turističkog sektora u 2018. godini osigurano je 13 milijuna kuna minimalnih potpora, što je 2,5 milijuna više nego prethodnih godina, namijenjenih poduzetnicima za sufinanciranje troškova.

Odlukom o dodjeli potpora događanjima u 2018., od 650 prijavljenih bit će sufinancirano 246 događanja.

Predsjednik Hrvatske turističke zajednice i ministar turizma Gari Cappelli istaknuo je kako Ministarstvo turizma u suradnji s HTZ-om izdvaja značajna sredstva za jačanje ponude turističkog proizvoda, što doprinosi rastu turističke potražnje.

Turističko vijeće usvojilo je i prijedlog suradnje s tvrtkom MPG live u iznosu od 4,2 milijuna kuna na marketinškim i PR aktivnostima projekta 'Ultra Europe 2018'. Riječ je o potpori sedmodnevnom festivalu Ultra Europe koji se u Splitu, Bolu na Braču, Hvaru i Visu održava od 2013. godine te svake godine privuče više od 150.000 ljudi iz preko 140 zemalja.

  • +8
HTZ proslava Izvor: Pixsell / Autor: Luka Stanzl/PIXSELL

'Hrvatska turistička zajednica putem dodjele bespovratnih financijskih sredstava podupire kvalitetne projekte koji hrvatskom turizmu daju dodanu vrijednost. Ove godine kroz četiri programa sufinanciramo ukupno 464 projekata s gotovo 18 milijuna kuna. Riječ je o sredstvima koja su dodijeljena projektima koji su nositelji sadašnje i buduće ukupne hrvatske turističke ponude', rekao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Članovi Turističkog vijeća donijeli su i odluku o suradnji i sufinanciranju dokumenata 'Strategija marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranja' klastera Slavonija 'Strategija razvoja turizma Imotske krajine TZ područja Imota'.

Turističkom vijeću je predstavljena i informacija o tijeku sezone i stanju na tržištima, odnosno podaci sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te nautičkom charteru (sustav eCrew). U Hrvatskoj je u razdoblju od siječnja do kraja svibnja ostvareno 3,6 milijuna dolazaka, 19 posto više nego lani i 11,6 milijuna noćenja (24 posto više).