Prvi od 11 naručenih niskopodnih tramvaja GT6M, ukupno vrijednih 2,7 milijuna eura, došao je u Zagreb
Naručeni tramvaji mogu primiti 154 putnika, imaju 58 sjedećih mjesta i opremljeni su rampama za pristup osobama s invaliditetom. Prosječna starost tramvaja je između 15 i 20 godina, no iz ZET-a ističu da su potpuno modernizirani 2014. Njima bi se trebalo premostiti vrijeme do dolaska 20 novih niskopodnih tramvaja koje je Zagreb kupio uz pomoć 40 milijuna eura iz fondova EU-a, a koji bi trebali doći za dvije godine.
Predsjednik Sindikata Zagrebačkog holdinga - ZET Zagreb, Dražen Jović, kritizirao je stanje u kojem se nalaze postojeći zagrebački niskopodni tramvaji.
'Danas je počela isporuka tramvaja iz Augsburga i neosporno je, gledajući izvana, da se radi o 'starijem modelu' tramvaja. Međutim, kada pogledate kako taj tramvaj izgleda izvana, kakav je putnički prostor, a i vozački prostor, opet svi možemo vidjeti koliko su Grad Zagreb i putnici javnog gradskog prijevoza zakinuti i oštećeni kada gledamo urednost, kvalitetu i održavanje tramvaja.'
'Naši niskopodni tramvaji nisu dobro održavani, servisirani i već sada izgledaju dosta zapušteno i neuredno, a skoro su upola mlađi od njemačkih tramvaja iz Augsburga, ali uporno se taj problem ignorira i Končar uredno dobiva poslove nabave i održavanja tramvaja u Zagrebu. Potpuno je jasno da održavanje i servisiranje tramvaja u Zagrebu moraju i trebaju dobiti radnici ZET-a, jer samo tako ćemo imati kvalitetne, uredne, funkcionalne tramvaje, a vidi se i danas da vozila koja servisiraju radnici ZET-a, stara nekoliko desetljeća (CKD vozila i Đuro Đaković), bolje i urednije izgledaju od vozila koja su stara 15-ak godina, a danas ih servisiraju 'vanjske tvrtke' u ZET-u', zaključuje Jović.