Ugovor o uključivanju željeznice u riječki javni gradski i prigradski prijevoz i nastavku suradnje na promicanju integriranog prijevoza potpisali su u četvrtak predstavnici Primorsko-goranske županije, Rijeke, Bakra, Matulja, Autotroleja i HŽ Putničkog prijevoza
Ugovorom će se i sljedeće godine omogućiti prijevoz putnika koji već imaju autobusnu kartu Komunalnog društva Autotroleja gradsko-prigradskim vlakovima na relaciji Permani – Jurdani – Rijeka – Škrljevo bez dodatnog troška. Grad Rijeka, Primorsko-goranska županija, Grad Bakar i Općina Matulji sufinancirat će prijevoz putnika s 550.000 kuna s PDV-om.
Gradonačelnik Marko Filipović istaknuo je kako je poticanje građana na željeznički prijevoz dobar uvod u projekt izgradnje drugog kolosijeka željezničke pruge na dionici Škrljevo – Rijeka – Jurdani, vrijedan gotovo 350 milijuna eura, koji bi trebao se trebao ostvariti preko Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, a velikim djelom bio bi financiran iz europskih fondova.
Dodao je kako se nada da će i projekt izgradnje nizinske pruge prema Zagrebu teći planiranom dinamikom te da će Riječani za nekoliko godina svjedočiti transformaciji javnog prijevoza u Rijeci i okolici.
Predsjednik Uprave HŽ Putničkog prijevoza Željko Ukić rekao je da je putnicima omogućeno da se voznom kartom Autotroleja voze i vlakom do Permana i na dijelu linije prema Škrljevu. Uz Filipovića i Ukića, ugovore su potpisali i privremeni pročelnik za pomorsko dobro, promet i veze Primorsko-goranske županije Zlatan Marunić, gradonačelnik Bakra Tomislav Klarić, načelnik Matulja Vedran Kinkela i direktor KD Autotroleja Alberto Kontuš.
Ove je godine vlakovima na gradsko-prigradskim relacijama Rijeka – Permani – Rijeka te Rijeka – Škrljevo – Rijeka prevezeno gotovo 16.000 putnika.