Nestali su tragovi oružanih podjela koji su karakterizirali sukobe u jemenskom gradu Sani, a čak je, kako izvještavaju agencije, i gradska četvrt Hasaba, koja je bila žarište najvećih sukoba predsjednika Alija Abdulaha Saleha i njegovih protivnika, postala potpuno prohodna. To je, uz neke incidente izvan glavnog grada, gdje se događaju spletke sa simpatizerima Al Kaide ili plemenima koja su izgubila privilegije, opća slika Jemena na dan kada se na biralištima ratificira politički dogovor kojim se uvodi tranzicija u vremenu nakon Saleha
Sada su napori usredotočeni na obnovu vojne vladajuće strukture u rukama članova obitelji već bivšeg predsjednika te na sastavljanju teksta novog ustava.
Nobelovka Tavakul Kerman smatra da narod nema druga rješenja već da glasa za kandidata, potpredsjednika Abdraba Mansura Hadija
Podjele su ipak vidljive. Dok neki pozivaju građane na glasovanje plakatima na kojima piše: 'Tvoj je glas prava revolucija', postoje i oni koji se opiru izboru Hadija jer smatraju da je on, kao jedini kandidat na izborima, neprihvatljivo rješenje i zato što ga instaliraju SAD, zemlje EU-a i članice Vijeća za suradnju Perzijskoga zaljeva.
Oni koji su protiv izbora Hadija promoviraju apstinenciju. Apstinirat će i dvije važne grupe bez kojih nema budućnosti, a to su huthis (pobunjenici sa sjevera s kojima je Saleh ratovao 2004), i Al Harak, pokret za osamostaljenje juga zemlje koji za danas priprema akcije kojima će se nastaviti pobuna.
U velikoj se mjeri nastavljaju sukobljavati i one snage koje su dovele do krize i pada Saleha. Za izbor Hadija su vladajuća stranka, Opći narodni kongres te neke stranke opozicije koje predvode islamistička snaga Islah i Socijalistička stranka.
Stanovnici juga su spremni vratiti se u stanje prije unifikacije i kažu da će borba za osamostaljenje biti nastavljena ako Hadi bude vladao kao njegov prethodnik.
Ansar Ala, legalno ime stranke koja predstavlja pokret Huthi, preko svojih predstavnika kaže da oni neće danas biti iza možebitnih izljeva nasilja. Huthi, kao i većina plemena sa sjevera, su šijiti, koji se pozivaju na tradiciju petog imama Zajida bin Alija, dok su Islah suniti i nekakva jemenska varijanta Muslimanskog bratstva, a smatraju da im je revolucija konačno otvorila put do vlasti. Sukob, dakle, nije samo politički nego vjerski, jer sjevernjaci tretiraju južnjake kao heretike.
Za zemlju je bilo važno osloboditi se diktature Saleha, ali ništa neće biti jasno, niti će zemlja krenuti naprijed ako se oružane snage i policija ne stave pod kontrolu civilnih vlasti.