Nevenka Jurak, vlasnica marketinške tvrtke Fimi-medija, koju se sumnjiči da je fiktivnim računima iz državnih tvrtki izvukla 16,5 milijuna kuna, našla se u novim problemima
Naime, ona je napisala priručnik o PR-u pod nazivom 'Osobni PR, Medijski nastup' koji je najobičniji plagijat knjige profesora na mostarskom sveučilištu Zorana Tomića 'Odnosi s javnošću'.
Tako u poglavlju 'savjeta za odijevanje na televiziji', piše: 'Kod osobnog nastupa na televiziji, poslovnu osobu ili javnog djelatnika vjerojatno će vidjeti više ljudi nego što će ih osobno susresti tijekom cijele godine ili desetljeća. Javne osobe trebaju dati sve od sebe da usavrše svoj nastup pred kamerama i da izgledaju odlično.' Prema pisanju Jutarnjeg lista, to je doslovan citat iz Tomićeva dress coda 'savjeti za poslovno odijevanje na televiziji'. Jurak je, da se prepisivanje ne bi uočilo, dodala još neke dijelove koji su također posuđeni iz Tomićeve knjige.
Čak je prepisala i moto: 'Poruka - to ste vi', samo što je na vlastitu ruku dodala tri uskličnika, navodi Jutarnji list.