DETALJI NESREĆE KOD ŠIBENIKA

'Kad je shvatio da je tragedija neizbježna, strojovođa je prekrio oči'

08.01.2014 u 22:42

Bionic
Reading

Pitanje zašto mladi par, 17-godišnja Nikolina Gogić i njezin tri godine stariji dečko Gabrijel Marin, neposredno prije stravične pogibije u naletu vlaka na željezničkoj pruzi u šibenskim Ražinama nije čuo nadolazeći vlak i dalje je bez službenog odgovora, piše Jutarnji list

Priopćenje pak šibenskog ŽDO-a 12 sati nakon nesreće, u kojem se decidirano navodi da tijekom očevida na mjestu događaja nisu pronađene nikakve slušalice za reprodukciju glazbe, što se u početku neslužbeno navodilo kao mogući razlog užasne pogibije, definitivno poprima obrise enigme.

U ŽDO-u izbjegavaju svaku ishitrenost, a policija ističe da se tek očekuje objašnjenje okolnosti smrti dvoje mladih. Čekaju se obdukcijsko-patološki nalazi i rezultati testiranja krvi strojovođe.

Jutarnji list neslužbeno doznaje da je 28-godišnji strojovođa Ivan Skelin iz Perkovića u danim okolnostima postupio ispravno unutar svih zadanih profesionalnih mjerila. Naime, vrlo vjerojatno nije prekoračio dozvoljenu brzinu kretanja na toj dionici te je uz davanje svjetlosnih i zvučnih signala istovremeno aktivirao sustav naglog kočenja, čime se brzina ne veća od 60 km/h u trenutku udara u dvoje mladih spustila za polovicu.

'Strašan je taj osjećaj nemoći uz spoznaju da si sve učinio, ali da se grdosija ipak i dalje kreće, ili da se osoba namjerno ne želi maknuti s tračnica', rekao je jedan njegov kolega strojovođa koji je u siječnju 2013., kada je stradao 31-godišnjak iz Šibenika, gotovo na istom mjestu upravljao dizelskom lokomotivom.

Kad je riječ o stradanju dvoje mladih, kolega strojovođa je rekao da razumije težinu situacije u kojoj je sada njegov kolega: 'Znam da je kao odličan strojovođa učinio sve i da je u djeliću sekunde, malo prije udara u dvoje mladih, kad je vidio da je tragedija neizbježna, samo zario prste u spuštenu glavu.'

'Ovakve teške lokomotive, a posebice dizelske u takvim iznenadnim situacijama, usprkos blagovremenom kočenju, jednostavno nije moguće zaustaviti', objasnio je sugovornik.

Također neslužbeno pojavila su se tumačenja da su stradali preko glave imali prebačene kapuljače te da su se neposredno prije njihova stradavanja ispod podvožnjaka pomiješali zvukovi prolaska tegljača nadvožnjakom i nailaska vlaka.

Cijeli članak pročitajte OVDJE.