Deveto izdanje Weekend Media Festivala, najvećeg komunikacijskog festivala u jugoistočnoj Europi, koji će u prostorima stare tvornice duhana u Rovinju ugostiti više od 4000 medijskih i komunikacijskih profesionalaca, održat će se ove godine od 22. do 25. rujna, a jedna od glavnih tema bit će 'Je li stigao kraj televiziji?'
Kako ističu organizatori festivala, televizijsko tržište prolazi kroz značajne promjene, a digitalizacija ima presudan utjecaj na njegov budući razvoj. Budući da rast online videa i OTT platformi mijenja način na koji se dolazi do sadržaja i kako ga se konzumira te da je online video povećao ukupnu konzumaciju i postao komplementaran medij televiziji, vodeći medijski i komunikacijski stručnjaci raspravljat će o tome kako će te promjene utjecati na televizijske kuće. Pored toga, stručnjaci će na panelima otkriti tko su novi igrači na tržištu te što te promjene znače za korisnike.
Tema o kojoj se i dalje vode brojne polemike je i native advertising koji kao dio content marketinga ubrzano raste posljednjih godina. Usporedo s tim rastom native je proizvod koji izaziva brojne kontroverze. S jedne strane, mnogi su sretni jer je napokon pronađen model koji može donijeti nove prihode medijima, dok s druge strane mnogi u nativeu vide kraj novinarstva. Stoga Weekend priprema panel o tome što je zapravo native advertising te označava li on kraj novinarstva ili spašava medije.
Na Weekend i ove godine stižu i brojni inozemni predavači. Među njima je i Zrinka Lovrenčić, direktorica kompanije Great Place to Work iz Australije, koja će na festivalu održati predavanje o jedinstvenom modelu koji kompanijama pomaže da stvore u svojoj organizaciji 'sjajno mjesto za rad za zaposlenike' istovremeno podižući vrijednost za vlasnike.