DETEKTIVSKA POSLA

L.A. Noire

01.03.2011 u 15:44

Bionic
Reading

Rockstar Games koji je nadaleko poznat po sad već legendarnim naslovima kao što su Grand Theft Auto, The Warriors, Max Payne, Manhunt i Red Dead Redemption, upravo dovršava svoje novo remek djelo za čiju se kvalitetu ne moramo brinuti

Uzevši u obzir kako se LA Noire u glavama producenata počeo 'kuhati' još davne 2004. godine, igra je uspjela dosta dugo vremena odolijevati svim znatiželjnicima koji su pokušali na ovaj ili onaj način saznati o njoj nešto više. Što je duže jedna igra u fazi izrade, to je veća mogućnost da se cjelokupni projekt pretvori u slučaj kakav imamo sa dobrim starim Đukom. Ali ne kada je u pitanju Rockstar Games. Programerski studijo Team Bondi koji radi na igri, baš kao i svaki drugi studio, želi igračima ponuditi nešto novo i zanimljivo a kao zalog toj ideji okrenuli su se poslijeratnoj americi za inspiraciju. Kada se u tu jednadžbu uvrste elementi poput nasilja, seksa i droge(light motivi iz 40' i 50' godina prošlog stoljeća), dobili smo kvalitetnu podlogu za zanimljivu kriminalističku priču.

Generalno gledano, LA Noire je poprilično linerna igra koja se gotovo u potpunosti oslanja na priču a to je možda i njezin najveći problem jer ako se želi izdvojiti od gomile, trebat će imati i nešto više od toga. U teoriji, taj WOW efekt bi se trebao postići specifičnim prikazom u stilu filma noir. Igrin engine je za ovu priliku radila treća strana tako da igra neće imati onaj prepoznatljivi GTA IV stil nego će vizuali biti sličniji onima iz Mafie II. Jedan od elemenata koji će LA Noire izdvojiti od gomile jest MotionScan. Koristeći takovu tehnologiju, Team Bondi je uspio postići realistične facijalne promjene kod likova, što je jedan od ključnih elementa samog gameplaya iz razloga što će nam upravo mimika i emocije odavati jesmo li na pravom ili krivom tragu.Upravo taj element daje naslutiti kako će ovo biti igra koja je u isto vrijeme suptilna ali i inteligentna.

Vi igrate u ulozi LAPD detektiva imena Cole Phelps te je vaš zadatak rješavanje zločina. Način na koji ćete dolaziti do rješenja stvarno je intrigantan. Moći ćete istraživati mjesta zločina u potrazi za dokazima, vršiti obavijesne razgovore s ljudima te sve što otkrijete, čujete ili vidite ostat će zabilježeno u vašoj policijskoj tekici. Ali sva ta mehanika nije toliko jednostavna kako se na prvi pogled čini jer će dokazi koji puta biti podmetnuti samo kako bi vas naveli na krivi trag. Nadalje, prilikom razgovora s potencijalnim osumnjičenicima, morat ćete postavljati prava pitanja kako bi vam se otključala nova. Ako pogriješite prilikom ispitivanja, to bi moglo imati velike posljedice po uspješno rješavanje slučaja. Hoćete li neki slučaj riješiti brzo ili ćete do rješenja stići nešto zaobilaznijim putem, ovisi isključivo o vašoj izvedbi i pristupu.

Kako ćete napredovati kroz igru, slučajevi će postajati sve teži i kompleksniji dok će se glavna priča polako odmotavati. Kao što smo ranije napomenuli, LA Noire nije open world igra i premda ćete putovati po raznim lokacijama, neće biti potrebe drvariti po off misijama kao što je to slučaj u nekim naslovima. Treba naglasiti kako LA Noire definitivno nije igra koja će se svidjeti širokom spektru igrača ali ako volite pročitati dobru kriminalističku knjigu ili pogledati zanimljiv triler, onda bi vam se LA Noire mogao zavući pod kožu.

Grafički bi igra trebala biti spektakularna upravo zbog motion capturea pomoću kojeg su vrlo realistično dočarane emocije i mimika na licima likova dok bi glazba trebala samo zaokružiti cjelokupni doživljaj i atmosferu 40' i 50' godina prošlog stoljeća. Igra bi se trebala pojaviti sredinom mjeseca svibnja i to najvjerojatnije isključivo za konzole nove generacije. PC verzija za sada nije u planovima producenata.  

L.A. Noire trailer
L.A. Noire gameplay