Pred kraj predsjedničke kampanje za prvi krug kandidati su postali sve otvoreniji, i što se tiče mišljenja o protukandidatima, i što se tiče novca koji su dobili od građana. Svoje novčano stanje otkrio je i Nadan Vidošević
Prema privremenom izvještaju o financijskim troškovima kampanje, Vidošević je zasada od donatora zaradio 3.739.100 kuna. Podaci koje je danas iznio u javnost pokazuju da je skoro dva i pol milijuna fizičkih i pravnih osoba doniralo iznose do 90 tisuća kuna, dok ih je oko 900 tisuća doniralo iznose do 200 tisuća kuna.
Podsjetio je pritom Vidošević da je još na početku kampanje objavio i imovinsku karticu, a donatore je pohvalio zbog hrabrosti jer su se odlučili dati novac nezavisnom kandidatu unatoč strahu da bi mogli imati negativne reperkusije na državnoj ili lokalnoj razini. 'Trebaju nam pojedinačno i kolektivno motivirani ljudi, moramo biti organizirani i moramo biti hrabri. Neće biti laka bitka. Ovdje nije protivnik nasuprot nas nego u nama i oko nas', rekao je Vidošević.
Iako kandidati nemaju zakonsku obvezu objavljivanja imena donatora, Vidoševićev stožer naveo je da se među donatorima nalaze primjerice Branko Pleić, Kaja Barišić, Barbara Dragozet, karlovačka tiskara Lana, Reprint iz Zagreba, Agens iz Zagreba i drugi. Neki od donatora Vidoševiću su pravili društvo i na press-konferenciji, a među njima i Goran Foretić iz firme Computer Systems. 'Predstoji bitka na nivou gospodarstva. Hrvatska se etablirala i sada nam predstoji gospodarsko prepoznavanje u Europi i svijetu. Ne smijemo dozvoliti da nam Korejci i Indijci rade stvari, nego mi moramo ići van s tom uslugom. Mislim da će Vidošević, kao čovjek s iskustvom, u tome pomoći', kazao je Foretić
Vidošević je pojasnio i zašto često govori o tome koliko je u državi teško stanje. 'Hrvatska ima na karti Europe upisanu katastarsku česticu. Mi smo vlasnici te parcele koja se zove Hrvatska. Ta Hrvatska ima hipoteku u iznosu od 40 milijardi eura i mi nismo u stanju kao država financirati ni lipu kamata po kreditima. Prevedite to na vlastite obiteljske situacije i onda ćete shvatiti da kad govorim o Hrvatskoj, da je ona ekonomski ugrožena, da nam trebaju hrabri ljudi, onda to stvarno mislim ozbiljno', zaključio je Vidošević
Prema izvještaju, Vidošević je od početka rujna do danas u kampanji, i to uglavnom za zakup medijskog prostora, potrošio oko 3,5 milijuna kuna, a do kraja kampanje misli potrošiti još dva milijuna kuna.