Što bi bugarski mediji bez slikovita premijera Bojka Borisova? Vijesti bi bile kao 'Kum' bez Marlona Branda ili kao roman Raymonda Chandlera bez Philipa Marlowea, objavila je bugarska novinska agencija BGNES nakon kampanje na Facebooku kojom je tražen jednodnevni medijski bojkot Borisova
Grupa na Facebooku pozvala je lokalne medije da se na barem jedan dan suzdrže o izvještavanju o aktivnostima Borisova koji je, kaže najnoviji bugarski vic, sam sebi na porođaju prerezao pupčanu vrpcu i proglasio se službeno otvorenim. No, nije im to uspjelo.
Taj bivši vatrogasac i gradonačelnik Sofije ima puno posla: reže vrpce na otvaranju vrtića, benzinskih postaja i terena za golf, ali popularnost mu pada zbog gospodarskih nevolja i neuspjeha u provedbi obećanih reforma.
Organizatori grupe na FB-u kažu kako su očekivali propast svoje inicijative nazvane 'Dan bez Bojka Borisova', zakazanu za 5. srpnja, točno dvije godine otkako je njegova stranka došla na vlast, ali da su htjeli zainteresirati javnost. Grupa ima 31 tisuću članova, ali osim agencije BGNES-a i internetske medijske tvrtke Mediapola, nijedan medij nije podržao inicijativu.