Posebna regulacija željezničkoga prometa na dionici pruge Zaprešić – Zabok produljuje se za 30 dana, do 31. listopada u 23 sata i to zbog nepovoljnih vremenskih prilika tijekom travnja i svibnja koje su usporile gradnju, izvijestili su u srijedu iz HŽ Infrastrukture
Posebna regulacija željezničkoga prometa na toj je dionici bila predviđena od 1. travnja do 1. listopada ove godine.
I tijekom produženog razdoblja posebne regulacije prometa, putnike će umjesto vlakova prevoziti autobusi koji će voziti po voznome redu vlakova kao što je bilo i do sada. Nakon 1. studenoga željeznički će se promet povremeno obustavljati na nekoliko sati ili preko vikenda na zahtjev izvođača radova.
Također, pruga Zaprešić – Čakovec bit će zatvorena za promet između kolodvora Zaprešić i Bedekovčina do 9. listopada u 23.59 sati. U tome razdoblju putnike će na relacijama Zaprešić – Zabok – Bedekovčina i obratno, Zabok – Gornja Stubica i obratno te Zabok – Đurmanec – Hromec i obratno umjesto vlakova prevoziti autobusi.
'Zbog posebne regulacije prometa moguća su kašnjenja zbog čega se unaprijed ispričavamo putnicima i molimo ih za strpljenje', kaže se u priopćenju HŽ Infrastrukture.
Projekt modernizacije i elektrifikacije pruge Zaprešić – Zabok vrijedan je 614,4 milijuna kuna, a 85 posto sredstava osigurano je iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.
Dionica obuhvaćena projektom (oko 24 kilometra pruge) proteže se kroz Zagrebačku i Krapinsko-zagorsku županiju. Po završetku radova vlakovi će voziti brzinom do 120 km/h, čime će se vozna vremena putničkih vlakova smanjiti na 28, a brzih vlakova na 14 minuta.
Projektom je obuhvaćena rekonstrukcija kolodvora, izgradnja novih perona, pothodnika, nadstrešnica i parkirališta. Kolodvor Zabok razdvojit će se na putnički i teretni dio, a izgradit će se i nova zgrada za smještaj signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih uređaja te ureda za izvršno osoblje. Na stajalištima će biti osiguran sustav videonadzora te vizualnog i audio obavještavanja putnika. Uz to, bit će modernizirano 15 željezničko-cestovnih prijelaza, a rekonstruirat će se i postojeće pružne građevine te izgraditi nove kao što su četiri nova armiranobetonska mosta i jedan cestovni most.
Završetak radova na projektu očekuje se krajem 2021. godine.