Tportal je predstavio novu imidž kampanju u kojoj stavlja naglasak na ono što treba biti 'mjerilo za bitno' – provjerene i ozbiljne vijesti, aktualne događaje te relevantne i zanimljive priče
Zašto smo kao jedan od najčitanijih news portala u Hrvatskoj željeli i na ovaj način istaknuti našu medijsku priču?
Ponajprije zato što to dugujemo našim vjernim čitateljima, i onima koji će to tek postati, te zato što vjerujemo da u 21. godini postojanja, koju ćemo obilježiti i aplikacijom, imamo razloga vjerovati da je odmjeren, ozbiljan i nesenzacionalistički pristup temama jedino jamstvo diferenciranja i uspjeha na duge staze.
U trenutku u kojem vijest nije vijest ako nije senzacija, a naslovi nisu privlačni ako ne izazivaju zabrinutost i paniku, tportal ima legitimitet istaknuti da to ne mora biti tako. Svjesni činjenice da radimo u vremenu u kojem je povjerenje u medije niže nego što bi trebalo biti, ponosimo se rastom povjerenja čitatelja u brend tportal.
I ne, ne lažimo se, i nama su klikovi važni, ali ne po svaku cijenu. Utrka s algoritmima i društvenim mrežama izazov je u kojem je tportalov izbor jasan: izgradnja mreže čitatelja koji nas biraju kao svoj medij. Uz pregled newsa, nudimo korak dublje: tekstove naših istaknutih komentatora, poslovne analize; izvještavamo o najnovijim tehnološkim trendovima, u sportu imamo ekskluzivan sadržaj i donosimo golove HNL-a, ozbiljno pratimo zbivanja u kulturi, a jedinstvenim pristupom lifestyle temama odskačemo od površnog praćenja modnih priča.
Nastavljamo razvijati projekte po kojima smo tržišno prepoznatljivi: uz tradicionalnu nagradu za najbolji hrvatski roman i sportsko priznanje Kapetani biraju, kojim se ističu oni najbolji u HNL-u, to su i međunarodno prepoznati Vizionar godine, priznanje koje smo već dva puta dodijelili istaknutim pojedincima iz svih sfera društva, te platforma NoPlanet B, posvećena području poticanja javnog diskursa i podizanja svijesti o temama održivog razvoja.
Imidž kampanja tportala odražava ponajprije DNA nas tportalovaca, kolegica i kolega iz redakcije te iz prodajnoga i marketinškoga dijela. Potpisujući je, svi mi vjerujemo da se njome legitimiramo najprije kao ljudi, svjesni činjenice da nas i naš poziv obvezuje da ljudskost stavljamo na prvo mjesto. I zato, ako vam za oko zapne jedna od naših poruka na billboardima, pozvani ste provjeriti naše tvrdnje i uvjeriti se sami u ono za što se zalažemo. Na kraju, čitatelji ne moraju biti samo publika, mogu biti i fact-checkeri.