Zadarska hitna pomoć počela je s naplatom računa svim pacijentima koji se ne smatraju hitnim, bez obzira na to što imaju važeće zdravstveno osiguranje u RH, potvrdila je za portal 057info Davorka Krnčević, ravnateljica zadarskog Zavoda za hitnu pomoć
Odluku o naplati usluga pacijentima koji nemaju, ali i onima koji imaju osiguranje, a ne spadaju u red hitnih pacijenata donijelo je Upravno vijeće još u ožujku, a naplaćivanje je počelo od 1. lipnja.
Slobodna Dalmacija piše kako je djevojci koja je u Hitnu pomoć stigla zbog dehidracije naplaćen račun od 350 kuna, dok se, prema cjeniku usluga, 'savjetovanje s bolesnikom' naplaćuje 50 kuna. Prema cjeniku usluga, samo prvi pregled je 350 kuna. Davorka Krnčević za je rekla kako su bili primorani donijeti ovakvu odluku jer čak 85 posto slučajeva koje obrađuju nije hitno. Ispada da pacijenti sami moraju procijeniti hitnost svog slučaja, što je prilično subjektivno i nerealno.
U lipnju prošle godine zadarski Dom zdravlja je otvorio ambulanta u kojoj je organizirano posebno dežurstvo za opću i obiteljsku medicinu. Ambulanta je smještena u prostoru saniteta Hitne medicinske pomoći i radi subotom od 15 do 22 sata te nedjeljom i blagdanom od 8 do 22 sata. Godinu dana nakon otvaranja do dežurne ambulante na Ravnicama ne vodi nijedan putokaz, ne postoji nijedan prometni znak ili bilo koja druga oznaka koja bi pomogla građanima u snalaženju, pa većina Zadrana ni ne zna gdje se ona točno nalazi. Važno je istaknuti kako su novim ustrojem Hitna medicinska pomoć i Dom zdravlja Zadarske županije dvije zasebne ustanove.