Tri dana od predstavljanja Moj ZET, prve službene aplikacije gradskog prijevoznika u Zagrebu, dio korisnika prijavio je poteškoće. Problemi su nastali dijelu korisnika koji su već imali fizičku karticu ZET-a s kojom su kupovali karte uplaćenim novcem
Stigla im je poruka kako im je fizička kartica deaktivirana jer su prešli na mobilnu aplikaciju, a s tim su im blokirana i sredstva koja su se nalazila na toj kartici.
Na upit Večernjeg lista iz ZET-a je stigao odgovor u kojem navode kako je u konkretnom slučaju, riječ o jednoj od ponuđenih mogućnosti, koju korisnici mogu, ali ne moraju izabrati.
'Naime, u uputama za korištenje aplikacije navedeno je kako se spajanjem računa personalizirana, odnosno pretplatna karta automatski deaktivira te korištenje iste više nije moguće. Ipak, ukoliko je korisnik već obavio spajanje korisničkog računa, povrat preostalih sredstava je moguć na tekući račun, a za što se sa zahtjevom za povrat sredstava može obratiti na e-mail adresu: javnost@zet.hr. Nadalje, ukoliko korisniku ne odgovara povrat na tekući račun, može osobno doći na šalter reklamacija u Ozaljskoj 105 te će mu sredstva biti uplaćena u gotovini', naveli su u ZET-u.