6 stilski različitih etiketa

Nova retro edicija za 190 godina Jamnice

29.03.2018 u 12:27

Bionic
Reading

U čast ovom velikom jubileju Jamica je na tržište izašla sa 6 stilski različitih etiketa retro edicije inspiriranih dugom poviješću

Jamnica je već godinama broj 1 gazirana mineralna voda u Hrvatskoj*, a glavni razlozi leže u njezinoj kvaliteti i dugogodišnjoj tradiciji. Jamnica tako u 2018. obilježava impresivnih 190. godina, jer se ova najpopularnija gazirana mineralna voda u Hrvatskoj počela puniti još u 18. stoljeću i do današnjih dana izgradila 190 godina tradicije, što je izuzetno ne samo u domaćim, nego i u svjetskim okvirima.

Carica Marija Terezija još 1772. godine uvrstila je Jamnicu u registar bečkog dvora. Godine 1828. počela je i komercijalna proizvodnja Jamnice koja se, uz uvođenje sve naprednijih tehnologija i prilagodbu društvenim promjenama, održala uspješno i do danas. Jamnica je jedan od najuspješnijih domaćih proizvoda, temeljem brojnih prednosti, kao što su osvježavajući okus i kvaliteta mineralnog sastava, koji su je pozicionirali na sam vrh liste gaziranih prirodnih mineralnih voda.

Dok je kvaliteta njenog mineralnog sastava kroz desetljeća ostajala postojana, mijenjali su se dizajn etiketa i ambalaže. Danas na policama trgovina možemo pronaći od već tradicionalne jednolitarske Jamnice u staklenoj ambalaži, preko praktičnih PET pakiranja od 0,5 litre i 1 litre do nešto veće 1,5 litre.

S novom kampanjom pod sloganom 'Od 1828. u svim važnim trenucima' Jamnica poručuje da već 190 godina svojom kvalitetom i tradicijom donosi radost u mnoge domove, a svojim jedinstvenim okusom osvaja generacije i generacije zaljubljenika u njezine mjehuriće. 'U Jamnici smo uvijek osluškivali potrebe tržišta te se pakiranjem prilagođavali navikama i željama svojih kupaca. U čast ovom velikom jubileju na tržište izlazimo sa 6 stilski različitih etiketa retro edicije inspiriranih dugom poviješću. Vjerujemo da će se našim kupcima to svidjeti.' izjavio je Zvonimir Seki, direktor marketinga Jamnice d.d.

*Izvor: Nielsen, panel trgovine u Hrvatskoj, 2014. - 2017. Navedeni podaci temelje se na Nielsenovim podacima iz panela trgovine prema kojima je Jamnica vodeća robna marka u količinskoj i vrijednosnoj prodaji u kategoriji gaziranih voda u Hrvatskoj za razdoblje prosinac 2014. – studeni 2017. (Copyright@2016, The Nielsen Company.)