ISTRAGE I ISPITIVANJA

Novi foršpan za L.A. Noire

10.03.2011 u 08:35

Bionic
Reading

U još jednom od brojnih foršpana kroz koje autori objašnjavaju gameplay L.A. Noirea, u ovomu su se osvrnuli na ispitivanje osumnjičenih i svjedoka, važnost igračevih odluka na tijek igre te napredovanje kroz hijerarhiju policije

L.A. Noire, igra koja je na našem kalendaru još od najave označena kao jedna od najočekivanijih igara u 2011. godini sve je bliža svojemu izlasku. Igra će svjetlo dana ugledati 20. svibnja  nakon četiri pune godine razvoja u Team Bondi studiju koji ovom igrom planiraju napraviti jednu malu revoluciju u svijetu video-igara; dok se u svijetu filma sve više priča da kroz nekoliko godina više neće biti ni potrebe za glumcima, Team Bondi je za svoju igru angažirao čak dvije stotine glumaca i digitalno ih prenio u igru pomoću MotionScan tehnologije što je, kao što možete vidjeti i u priloženom traileru – ništa manje no spektakularno;

 

 

No, za razliku od prvih trailera koju su naglašavali nevjerojatne facijalne animacije, Team Bondi i Rockstar nam kroz nekoliko posljednjih trailera objašnjavaju samu mehaniku gameplaya kroz koju je vidljivo da se igra potpuno razliku od primjerice Mafijom II s kojom je mnogi uspoređuju.

 

Kao što već sigurno znate, L.A. Noire detektivska je igra koja se prije svega temelji na istraživanju i ispitivanju svjedoka i osumnjičenih sa primjesama akcije i klasičnog napucavanja, šaketanja i divljih automobilskih potjera, koliko je to bilo moguće krajem 40-ih godina prošlog stoljeća.

 

Svaki slučaj započinje istragom mjesta zločina, a svaki pronađeni dokaz utječe na razvoj vašeg osobnog mišljenja o slučaju i krajnjoj prosudbi, no isto tako na slučaj će utjecati i oni dokazi koje ne pronađete zbog čega će igrač morati biti pod posebnim oprezom.

 

Što se tiče ispitivanja osumnjičenih, osim odgovora koje ćemo dobiti istim, isto tako biti će važna naša prosudba o tome laže li nam ispitanik ili ne što ćemo procijeniti po facijalnim ekspresijama. Odlukom o povjerenju tj. nepovjerenju igrač automatski istragu vodi u jednom od dva moguća smjera.

 

Pri ispitivanju igrač će sam birati kojim će pitanjima započeti ispitivanje te hoće li na taj način lukavim pristupom dobiti željene odgovore ili će krivim pristupom samo razljutiti ispitanike i ostati bez konkretnih odgovora. Važan će biti i pristup ispitaniku tj. hoćemo li ga verbalno napasti ili do odgovora doći uljudnim i ljubaznim ponašanjem.

 

Ovisno o uspjehu i načinu na koji je provedena istraga, igrač može biti promoviran u više čin čime mu se otvaraju složeniji slučajevi ili pak degradiran. Promocijom se igraču dodjeljuju tzv. 'intuition' bodovi pomoću kojih će igrač moći lakše uočavati relevantne dokaze na mjestu zločina.

 

L.A. Noire u produkciji je za PlayStation 3 i Xbox 360 platforme.