2.3 GB ZA ONE S NAJJAČIM HARDVEROM

Ovako izgleda Crysis 2 na DirectX-u 11

28.06.2011 u 12:14

Bionic
Reading

Kada je izlazio prije nekoliko mjeseci, Crysis 2 podigao je dosta prašine s obzirom na to da je dolazio tek s podrškom za DirectX 9. Za igru koje je trebala postati ultimativni benchmark, to je bio propust koji im malo tko nije zamjerio

Crytek je napokon izdao dugo priželjkivani patch koji će razveseliti sve one s high-end hardverom, ali i ražalostiti sve one sa slabom vezom na internet. Naime, patch koji donosi podršku za DirectX 11 teži čak 2,3 GB.

 

Patch uza Direct X 11 donosi i brojna druga poboljšanja:

 

Tessellation + Displacement Mapping

High Quality HDR Motion Blur

Realistic Shadows with Variable Penumbra

Sprite Based Bokeh Depth of Field

Parallax Occlusion Mapping

Particles Motion Blur, Shadows and Art Updates

Water Rendering improvements and using Tessellation + Displacement Mapping

Realtime Local Reflections (DX9)

Contact Shadows (DX9)

Improved Tone Mapping (DX9)

 

No da vas ne zamaramo brojnim tehničkim podacima, jednostavno pogledajte video koji dočarava poboljšanja, a Cryteku poručujemo da sljedeći put od njega očekujemo kompletnu igru, a ne proizvod koji se naknadno krpa nevjerojatno velikim zakrpama.