UBER O TAKSI PRIJEVOZU

'Ovo nije udar na Uber nego na cijeli sektor'

03.12.2015 u 16:00

Bionic
Reading

Gradska Skupština u utorak je izglasala izmjenu Odluke o taksi prijevozu prema kojoj 'cijena za početak vožnje ne smije uključivati pravo na vožnju bez naknade', ali i da natječaja za nove dozvole neće biti do srpnja 2017., nakon čega će se dodjeljivati svake četiri godine, koja je izazvala niz reakcija. Nakon što smo jučer neslužbeno doznali da se Uber za pomoć obratio Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja, a Vladimir Minovski, vlasnik Taxi Cammea ustvrdio da iza svega stoji Radio Taxi Zagreb te da će oni kao tvrtka zbog svega imati štetu od 200 tisuća kuna jer će morati baždariti taksimetre, danas se oglasio i Uber

Za tportal su kazali kako donesena Odluka 'nije napad na Uber već na nove izvore dodatne zarade za lokalne vozače s obzirom na to da odluka Gradske skupštine utječe na cijeli sektor. Uber nastavlja sa svojim poslovanjem u Zagrebu te će učiniti sve kako bi lokalnim vozačima pružio nove sigurne i fleksibilne izvore prihoda, jer potražnja za tim uslugama raste ne samo u Zagrebu već i u ostatku države'.

Napominju da oni svojim korisnicima ne nude mogućnost naplate početka vožnje koja uključuje pravo na vožnju bez naknade.

'Mi dajemo promotivne kodove kojim naši novi korisnici ostvaruju popust od 35 kuna na cijenu prve vožnje, a Uber vozačima partnerima plaća naknadu za navedeni popust', naveli su u Uberu.

Upitani o mogućnosti da se službeno obrate AZTN-u, navode da razmišljaju o raznim mogućnostima. Također podsjećaju da agencije za tržišna natjecanja diljem Europe podržavaju nove tehnologije.

Na Facebooku se pak o svemu oglasio i Saša Cvetojević, poduzetnik i veliki pobornik Ubera.

'Danas sam koristio Uber četiri puta. Sinoć sam išao na večeru Uberom, ne vlastitim autom. Zašto? Baš zato što su u to isto vrijeme zastupnici moga rodnog grada, kojem plaćam najveći prirez, kojem moja tvrtka plaća 20.000 kn komunalnih i vodnih naknada svaki mjesec, kojem plaćam najskuplje pročišćavanje vode i koji neizmjerno volim, izglasali još jednu od odluka kojom se žele uplitati u moj život, odlučivati za mene i tjerati me nazad u devetnaesto stoljeće.

Ne želim ovjereni cjenik, ne želim da onaj tko me vozi od točke a do točke b ima licencu, položen ispit o poznavanju grada. Ne želim uzimati taxi po redu na stajalištu, zvati telefonom i platiti naknadu za poziv. Ako vi to želite, ja vam ne branim. Imate izbor i ne morate koristiti Uber ili slične aplikacije.

No ja želim transparentnu cijenu i bezgotovinsko plaćanje. Želim čisto i uredno vozilo, isto takvog vozača, želim vidjeti gdje je kad dolazi po mene i želim vidjeti gdje vozi moju djecu i kad nisam u vozilu. Konačno, ja želim biti taj koji će reći da li mi usluga odgovara i dati ocjenu. Ne inspektor, ne gradski ćato. Ja, koji to plaćam. Dozvolite meni izbor, a vi radite kako vam drago!

Zato Uber za mene nije samo jedna tvrtka. Uber je sinonim novog. Nove ekonomije. Nove usluge. Novog ponašanja. Smanjenja gužve. Smanjenja zagađenja. Novih poslovnih mogućnosti, novog zapošljavanja.

Dosad sam Uber koristio u Los Angelesu, New Yorku, Berlinu, Krakowu, Bangkoku, Saigonu i Zagrebu. Svuda funkcionira isto. Svuda radi dobro. Gospodo koja me zastupate, možete dobiti bitku. Nećete dobiti rat.

Ako i niste mislili koristiti Uber, sad je trenutak da isti aktivirate. Ako to učinite ovim linkom, dobit ćete besplatnu vožnju do 35 kuna, a isto ću dobiti i ja. Gradskim zastupnicima usprkos', napisao je Cvetojević.