Kandidat za zamjenika gradonačelnika Zagreba (Joška Klisovića) Renato Petek upozorio je da više od četiri mjeseca od završetka radova žičara i dalje nema uporabnu dozvolu, ocijenivši da ona nije sigurna za korištenje
"Do sad smo o žičari govorili kao financijskom problemu, kao projektu koji je bio netransparentan i koji je poskupljivao, a sada moram govoriti o sigurnosti. Ova žičara nije sigurna za putnike, ona je sigurnosni problem", rekao je Petek na konferenciji za medije u ponedjeljak
Dodao je da su prošlog tjedna ugrađivani dodatni čelični elementi kako bi se ojačala konstrukcija zgrade donje postaje.
Sljemenska žičara ne smije biti adrenalinski park i da se ljudi boje njome voziti, a Grad mora dati sve dokaze da je ona sigurna i objasniti zašto su ugrađivali te dodatne elemente, rekao je.
Petek je podsjetio kako je gradska vlast u studenom govorila kako su sve nepravilnosti oko žičare ispravljene.
Kako je moguće da nakon što izgradite novu zgradu, morate staviti dodatne čelične stupove, bušiti temelje i postavljati dodatna osiguranja, upitao je te poručio da želi saznati tko je to utvrdio, tko je to platio i što se još treba napraviti kako bi ona bila sigurna.
Pozvao je obnašateljicu dužnosti gradonačelnika Jelenu Pavičić Vukičević, prije nego što građane pozove na besplatnu vožnju žičarom, da objavi sve činjenice o žičari, od pitanja sigurnosti do cijene projekta, kao i to zašto pojedini objekti, od njih ukupno 11, još uvijek nisu prošli tehničke preglede.
"Ako to neće učiniti, još uvijek imamo mogućnost sazvati izvanrednu sjednicu Gradske skupštine samo s točkom sljemenske žičare kako bismo prije raspuštanja saznali sve podatke i kako bi javnost mogla biti upoznata sa svim problemima", poručio je Petek. Dodavši je da je za ovaj projekt svaki stanovnik grada dao gotovo 1000 kuna.
Traži neovisan nadzor nad ovim projektom, a poručio je kako neće stati govoriti o ovom projektu, kao niti o drugim projektima bez obzira na sudske tužbe.
HDZ-ovom kandidatu Davoru Filipoviću poručio je da se prestane čuditi "k'o pura crvu" zašto je žičara skuplja od 300 milijuna kuna kada je upravo on glasao za podizanje kredita od 537 milijuna kuna, uz 125 milijuna kuna dodatnih kamata i troškova, a upoznat je i s brojnim aneksima što je sve dovelo do ukupne cijene žičare više od 760 milijuna kuna.