Detaljnom analizom pjesme: 'Šminkerica' (uvidom u sporni TV spot u trajanju od 2:37sec) a u skladu s možebitnim povredama zakonskih propisa i u praksi primjenjivim standardima Kodeksa oglašavanja i tržišnog komuniciranja (HURA), te na osnovi stručne procjene i valorizacije iste, te višegodišnjeg profesionalnog djelovanja u marketinškoj struci, nalazim elemente koji upućuju kako se radi o povredi regulatornih i samoregulatornih odredbi u Republici Hrvatskoj, stoji u službenom očitovanju stalnog sudskog vještaka za marketing
Naime, posebnu pažnju treba posvetiti u bilo kojem obliku marketinške komunikacije prema djeci, te u takvoj komunikaciji se ne smije omalovažavati pozitivno društveno ponašanje (u ovom slučaju poticanje djece da se ne školuju na visokoškolskim ustanovama), životne stilove (u pjesmi:šminkerica ili ne) i ponašanje (u pjesmi: iskorištavanje roditeljske ljubavi prema djeci), stoji u priopćenju stalnog sudskog vještaka za marketing, Hedde Matrine Šole. .
Tržišna komunikacija koja je usmjerena prema mlađoj djeci i adolescentskoj dobi (najčešće navođene dobne granice su dob od 12-19 godina) ne bi smjela iskorištavati njihovo neiskustvo i lakovjernost, što se detaljnom analizom tekstualnog djela pjesme: 'mama, mamice, napiši mi zadaću...ako me voliš, ako me voliš! Pet godina, pet faksića, prođe sve u jedan tren. Faks sam opet promašila.. nije taj za tebe mila: ne, ne. .' ...'tata, tatice, sastavi mi lektiru...ako me voliš, ako me voliš! Ako me baš: voliš, voliš, voliš!'
Upotreba fantazije u marketinškoj komunikaciji je prikladna kod djece mlađe dobi i djece adolescentske dobi, međutim ona im ne bi smjela otežavati razlikovanje stvarnosti i mašte. ....'veterina mi ne leži, ekonomija nikako,građevina, to ne štima...ja sam ipak cura fina!'.....'štreberice one male, cijeli dan po faksu zuje, moje brige i probleme nitko i ne čuje! ' ... 'Šminkerica ja ću biti, zašto to i dalje kriti...'
Ovom pjesmom se 'sugerira' djetetu/djeci da će dijete/ca imati fizičku. Intelektualnu i /ili društvenu prednost budu/e li slijedila navode iz pjesme, navodi Šola.
Također, ovom pjesmom se smanjuje autoritet, i odgovornost roditelja te riječi pjesme nisu u konzistenciji prema relevantnim kulturnim i društvenim vrijednostima.
Sa stajališta marketinške struke (lege artis) pjesma nije napravljena u skladu s propisanim odredbama i vrijednostima tržišne komunikacije koja je usmjerena prema djeci, zaključuje Šola.