Dragan Paravinja radio je kao vozač u nekoliko tvrtki u Hrvatskoj. Zbog kršenja Zakona o radu i neisplate plaća obratio se nekoliko puta Sindikatu hrvatskog vozača. Inspektor cestovnog prometa iz Karlovca znao je za njegovu kriminalnu prošlost, a predsjednik Sindikata tvrdi da su znali i poslodavci
Miljenko Gočin, predsjednik Sindikata, kaže da im se Paravinja nekoliko puta obraćao za pomoć. Čak je u isto vrijeme radio za dva poslodavca, Renato PP i Borna logistika. U svojstvu svjedoka ispitan je u policiji, a s plavcima je imao bliski susret i kada je kod Gospića kažnjen zbog prekovremene vožnje.
Gočin kaže da je Paravinja bio jedan od hrabrijih vozača koji je uredno prijavljivao nepravilnosti, kojih je mnogo u tom sektoru. No kada mu je ponudio da o tome govori na konferenciji za medije, Paravinja mu je rekao da ne želi u javnost jer ga u Srbiji traže zbog 'organiziranja prosvjeda'.
'Paravinja nam je donio i dokument o sposobnosti za upravljanje viličarom, tvrdeći da mu je dozvolu izdao poslodavac. Mi smo poslali prijavu policiji i Ravnateljstvu policije. Oni su bili upoznati sa slučajem krivotvorenog uvjerenja. Ne može nitko reći da nitko nije bio upoznat s Paravinjom. Netko je morao obratiti pažnju kada se Paravinja pojavljivao na tim adresama', rekao je Gočin, dodajući da je Paravinja bio i u Policijskoj postaji Obrovac.
Predstavnicima Sindikata hrvatskog vozača sumnjiv je i Paravinjin iskaz koji je dao nakon uhićenja. Sporno je to da su vrata na vozačkoj strani bila zaključana, kao što je rekao. Tvrde da se preko tahografa može utvrditi svaki metar njegovog puta.
Sumnjaju u to da je Paravinjin posljednji poslodavac iz tvrtke Godec beton morao znati da je vozilo tog opisa vozilo tog dana trasu preko Drniša, gdje je Paravinja pokupio Antoniju Bilić.
Situaciju s Paravinjom sindikalisti su iskoristili da bi upozorili na probleme u prijevozničkim tvrtkama. Kažu da u nekim tvrtkama ni ne traže vozačku dozvolu za upravljanje teretnim vozilima, vozi se više sati nego što se smije te su šoferi premoreni.
'Paravinja bio zaposlenik tvrtki Trgometal, Renato PP, Borna logistika, Triton Zagreb i, posljednje, Godec beton. Pretpostavljamo da nitko nije tražio da obavi liječnički pregled i potvrdu o nekažnjavanju pa ispada da svatko može dobiti kamion i vrtjeti se hrvatskim cestama', zaključio je Gočin.
Ovdje možete pogledati Paravinjine tahografske listiće, pisma u kojima se žali na poslodavce te dopise državnim institucijama.