Dok Pelješki most sve više postaje političko pitanje zbog čije negradnje čelnik oporbe Tomislav Karamarko sve češće proziva vladajuće, američko-hrvatski dvojac Vladi nudi rješenje - gradnju pontonskog mosta!
Američki poduzetnik i predstavnik stranih investitora James Price Chuck, vlasnik tvrtke The Adriatic Group zainteresirane za hirdoavionsko povezivanje otoka s kopnom, i hrvatska arhitektica Maja Bručić, direktorica tvrtke 'Lotus Architecti', tvrde da imaju optimalno, jednostavno i kvalitetno rješenje.
Povezivanje dva dijela Hrvatske razdvojena teritorijem BiH moglo bi se, kažu, realizirati u roku od devet mjeseci. Chuck već spominje i moguće investitore poput australske Macquaire Groupe. Pelješki pontonski most bio bi najveći takav most u Europi i drugi najveći na svijetu, nakon mosta Rosellini u američkom Seattleu. Koristila bi se već izgrađena infrastruktura a most bi imao dvije trake, brzina bi bila ograničena na 50-ak kilometara na sat, a ulaganje od 36 milijuna eura navodno bi se isplatilo kroz 10 do 15 godina. Chuck kaže kako bi mostarina bila tri eura koju bi naplaćivali investitori. Minimalna trajnost mosta bila bi 30 godina uz jamstvo i u tom bi periodu investitori imali koncesiju nad mostom.
Most dug 2,4 kilometara sastojao bi se od 90 pontona dimenzija 25 puta 10 metara. Njihova cijena je 15 milijuna eura. Uzdignuti završeci mosta i dio koji se otvara kako bi se omogućio pomorski promet stajalo bi četiri milijuna eura dvanaest milijuna stajalo bi povezivanje pontona s morskim dnom. Kada bi se investiciji od 36 milijuna eura pridodala 22 milijuna eura koliko je već uloženo u projekt povezivanje dubrovačkog područja s ostatkom Hrvatske, stajalo bi 58 milijuna eura. Usto, pontoni i sve ostalo proizvodilo bi se u Hrvatskoj, u šibenskoj tvrtki Marinetek. Stručnjaci bi morali odgovoriti na pitanje je li lokacija prihvatljiva za takav most zbog morskih struje, sastava dna, vjetra i slično.