Na kampanju, čiji je cilj bio uvjeriti međimurske birače da mu daju još jedan mandat župana, Matija Posavec, kojemu je to i pošlo za rukom, potrošio je manje od 30 tisuća kuna, pokazuje financijsko izvješće objavljeno na stranici Državnog izbornog povjerenstva (DIP)
Posavec je, naime, na kampanju na nedavnim prijevremenim lokalnim izborima potrošio 29.513 kuna, a kako su mu primitci iznosili 29.700 kuna, jasno je da je kampanju, osim s političkim, zaključio i s financijskim 'plusom' od 187 kuna.
Prema izvješću, nije se oglašavao na televiziji, radiju, društvenim mrežama, billboardima, poruke biračima upućivao je u tiskanim novinama te na portalima i za to je ukupno potrošio 22.250 kuna.
Za kampanju je imao smo jednog donatora, Dražena Novaka, koji mu je donirao tisuću kuna.
Međimurci su u studenom na prijevremenim lokalnim izborima birali župana jer je u rujnu dotadašnji župan Posavec priveden zbog sumnji u primanje mita, zlouporabu položaja i trgovanje utjecajem te je dao ostavku.
Sve to nije utjecalo na povjerenje koje je Posavec imao kod birača što potvrđuje i podatak da je uvjerljivo, sa gotovo 80 posto osvojenih glasova, pobijedio svoje protukandidate Reformisticu Sandru Herman, Fokusova Darka Zvera i nezavisnog Mladena Novaka.
Zver uložio najviše, gotovo 248.000 kuna; Herman dobila najviše donacija
Njihova pak financijska izvješća pokazuju da je u kampanju najviše uložio Zver (gotovo 248.000), potom Herman (gotovo 158.000), pa Novak (86.300 kuna), a najmanje Posavec (29. 513 kuna).
Zver je jedini kampanju zaključio s manjkom prihoda i to od 36. 900 kuna.
Zver i Novak navode da donacija nisu imali, Herman je, pak, od donatora dobila 61.000 kuna.
Najviše je dobila od Zlatka Đurkina (20.000), tvrtki Tehnix (10.000), Bernarda i Međimurje-metali koje su joj donirale po 7.000 kuna.