službenici na četiri kotača

Potresom pogođenim područjem kruže mobilni timovi u kombijima; zahtjeve za obnovom možete predati i kod njih

20.02.2021 u 21:55

Bionic
Reading

Počelo je zaprimanje zahtjeva za obnovu u potresu oštećenih objekata na Banovini. Uz ured u Petrinji, na terenu su i mobilni timovi koji obavljaju isti posao

Bernard Gršić, državni tajnik u Središnjem državnom uredu za razvoj digitalnog društva, rekao je u Dnevniku HTV-a da je Ured organizirao i koordinira rad mobilnih ureda na terenu, koji dolaze u mjesta i građanima omogućuju da predaju zahtjeve za obnovu.

'U tome sudjeluje nekoliko ministarstava i državnih tvrtki. U vozilu je službenik kod kojeg se ispuni i preda zahtjev, on to evidentira na računalu i postupak je gotov', objasnio je.

Kazao je da prije to područje nije bilo pokriveno internetskim signalom. No, postavljaju se bazne stanice za mobilne uređaje te će cijelo područje uskoro biti dobro pokriveno.

'Geoinformacijski sustav za praćenje svih aktivnosti u Stožeru za obnovu uspostavljen je u suradnji s Državnom geodetskom upravom i Geodetskim fakultetom. Samo nekoliko dana nakon potresa iz zraka su snimljene fotografije visoke rezolucije, što je podloga za svu ostalu digitalizaciju. U geoinformacijski sustav ubacujemo sve podatke - o stanovnicima, kontejnerima i svemu što Stožer prati, što je i podloga za daljnje povezivanje svih podataka za potrebe obnove', rekao je Gršić.

Petrinja
  • Petrinja
  • Petrinja
  • Petrinja
  • Petrinja
  • Petrinja
    +8
Petrinja dva i pol mjeseca nakon razornog potresa Izvor: tportal.hr / Autor: Matej Grgić

U novoosnovanom uredu Ministarstva graditeljstva u Petrinji zaprimljeno je 65 zahtjeva za obnovu, a 50-ak u dva mobilna ureda u selima Pecki i Strašnik. Nastavlja se s radom dok god se zahtjevi ne prikupe. Mobilni timovi pomažu u ispunavanju i predaji zahtjeva. Dnevno će moći zaprimiti 50-80 zahtjeva.

Osim u Petrinji, uredi za podnošenje zahtjeva otvorit će se u Sisku, Glini i Hrvatskoj Kostajnici. Proces je jednostavan. - Dovoljna je osobna iskaznica, potpuno jednostavan obrazac koji ima samo dvije stranice, osnovne podatke ispunjavaju naše službe, osoba ih ovjeri.

Službe su uvezane sa svim raspoloživim bazama u Republici Hrvatskoj, objasnio je Tomo Medved, načelnik Stožera civilne zaštite za otklanjanje posljedica potresa. Zahtjevi se mogu donijeti u urede, poslati poštom, preko sustava e-Obnova ili dostaviti u mobilne urede, koji će obići i najudaljenija sela.