Godinu i tri mjeseca nakon raspisivanja, otvoreno je pet pristiglih ponuda za izgradnju cestovnog tunela kroz Kozjak, dugog 2,5 kilometara, te 4,3 kilometra duge ceste prema Jadranskoj magistrali u Kaštelima, ali bez spoja na tu državnu prometnicu
Za posao procijenjene vrijednosti 781 milijun kuna ili tek nešto manje od 105 milijuna eura, što je ravno cijeni trećine Pelješkog mosta, javile su se redom inozemne kompanije, tek jedna i posredstvom svoje hrvatske tvrtke. Najnižu ponudu, gotovo 12 milijuna eura ispod tražene cijene, dostavila je tvrtka "China Road and Bridge Corporation", piše Slobodna Dalmacija.
Slijedeća po vrijednosti je zajednička prijava austrijskog i hrvatskog "Strabaga", oni su za svoje potencijalne radove istaknuli cijenu od 109 milijuna eura, dok su tri preostale ponude znatno više od spomenutih.
Naime, kineska kompanija "Sinohydro Corporation" sa svojim tvrtkama-kćerima javila se za posao s cijenom od gotovo 142 milijuna eura, turski "Yapi Merkezi" u ponudi je naveo iznos tek nešto viši od 142 milijuna eura, dok su španjolske kompanije "Comsa" i "Nortunel" u zajedničkoj ponudi istaknule cijenu od gotovo 149 milijuna eura.
Planiranim zahvatom, podsjetimo, nije obuhvaćen sjeverni spoj autocestovnog čvora u Vučevici s budućim tunelom, jer je taj projekt, nakon zasebnog natječaja za izgradnju ceste duge 400 metara, još tijekom pretprošle jeseni povjeren tvrtki "Euro-Asfalt" iz Rajlovca kod Sarajeva (BiH), po cijeni od gotovo 4,3 milijuna eura.
Kozjak je projektiran kao jednocjevni s dvosmjernim prometom, te sa servisnom cijevi.