JESTE LI DOVOLJNO NAIVNI?

Prednarudžbe bez pokrića

03.06.2014 u 11:08

Bionic
Reading

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

Općenito je poznato kako kompanije moraju reklamirati video igru koju nastoje prodati. To su radili u TV reklamama i novinama prije četrdeset godina, a to rade i dan danas. Međutim, nemili trend reklamiranja koji se razvio tijekom proteklih desetak godina polako postaje preočit i što je najbitnije, počeo je biti sve bizarniji i bizarniji. Ako vam je potreban dokaz, predlažem da bacite pogled na manje više sve triple A video igre koje su izašle u zadnje vrijeme. Apsolutno svaka, ali sve do zadnje imaju neki način da vas zacimaju ne biste li na njih potrošili novac prije nego što izađu.

 

 

Posteri, hack boostovi i katastrofalni PS4 pre-order bug

 

 

Mogli bismo zarinuti duboko u staru knjigu teorija zavjere i reći kako se izdavači boje da će igrači odustati od igre kada pročitaju prvu recenziju ili kada vide konačnu najavu, no to je možda pretjerivanje. Mislim, za nekoga tko je spreman na glavni kolodvor u Berlinu postaviti pet metara visoku repliku robota iz video igre mi se čini da ne razmišlja o stvarima poput jednog dodatnog oružja ili posebnog kostima za glavnog lika. Međutim, ono što meni osobno smeta u toj čitavoj priči je drskost s kojom firme nude pre-order bonuse u nadi kako bi ih ljudi kupili. Ovdje se u 99% slučajeva ne radi o nečemu posebnom. Dapače, rekao bih kako čitava stvar graniči sa ismijavanjem.

 

 

Ova igra imala je 4 preordera u kojima dobivate jednu jedinu misiju...

 

 

Pre Order je nekad prije bio vic poput promotivne majice ili kupona u dućanu gdje ste kupili igru. Danas nam pred nosom mašu apsolutno nepotrebnim dodacima poput kostima, dodatnih oružja ili malih dodatnih misija koje će dobiti, zamislite vi, samo oni koji igru kupe daleko prije nego što ona izađe. Iskreno, osobno preferiram kolekcionarska izdanja koja za povećanu cijenu barem ponude nešto više igračaka. Ovako dobivam osjećaj da se izdavači izruguju mojoj inteligenciji. Misle li zaista da ću kupiti naslov samo zato jer u njemu dobivam harpun kojeg na promotivnom plakatu jedan od likova drži kao produžetak spolovila? Misle li da svaka igra, ma koliko jadna bila, odmah dobiva na vrijednosti ako pre-order nudi neku kozmetičku tričariju? Zar zaista postoje ljudi koji odobravaju sve jeftinije i jeftinije dodatke u slijepoj vjeri kako postoji dovoljno naivnih ljudi koji su ih spremni kupiti?

 

 

 

 

Evo malog savjeta kojeg bi rado uputio izdavačima - ako želite da se osjećamo posebnima kada igre izađu, radije ih učinite stabilnima. Ne izdajte naslove samo zato jer je došao datum koji ste obećali prije šest mjeseci. Ne hvalite se multiplayer komponentom koja je na danu izlaska kompletno neigriva. Ne pripremajte pre-order bonuse kojih ima više nego kopija same igre. Napravite dobar proizvod, maknite kretenoidne bonuse za prednarudžbe i izdajte igru nakon čijeg se igranja neću osjećati pokradenim. Jer kako godine prolaze, moje strpljenje postaje sve kraće i kraće, a vi gamere očigledno smatrate sve većim i većim naivcima. Samo je pitanje vremena kada će ljudi pokazati otvorenu pobunu prema jeftinim reklamama koje vrijeđaju njihovu inteligenciju. Tada će za povećanu zaradu zbog "ekstra kostima" biti malo prekasno.

 

Vjerovali ili ne, AvP 3 imao je beskorisne multiplayer skinove kao "pre order bonuse"