Nakon brojnih uspješno održanih seminara iz područja internetskog marketinga te četiri generacije polaznika Internet marketing Akademije, Mirakul Edukacijski centar pokrenuo je prvi specijalistički program u Hrvatskoj za Community menadžere.
Društvene mreže postale su sve važniji i nezaobilazni kanal komunikacije između tvrtke, branda ili pojedinca s korisnicima, konzumentima ili obožavateljima. Ta se komunikacija iz temelja promijenila postavši dvosmjerna. Također, društvene mreže otvorile su novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti, prostor na kojem vladaju nove zakonitosti.
Tvrtka, brand ili pojedinac više ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama, nego razmišljaju o tome kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati.
Community manager Akademija svojim će polaznicima otvoriti vrata u svijet društvenih mreža objašnjavanjem svih zakonitosti koje vladaju na ovim relativno novim platformama, otkrivanjem tajni zanata kako bi po isteku akademije mogli maksimizirati svoje marketinške i PR aktivnosti, bilo da će samostalno obavljati te zadatke ili će ih provoditi u suradnji s profesionalcima zaposlenima u agencijama specijaliziranima za ovu djelatnost.
Tijekom trajanja Akademije, koja se sastoji od tri modula po 20 sati, polaznici će se upoznati sa svim relevantnim društvenim mrežama i njihovim namjenama, ali i sa svim potrebnim znanjima i vještinama koje su nužne da bi se kvalitetno i sustavno provodile zadane aktivnosti te ostvarili postavljeni ciljevi.
Kako bi polaznici stečena teorijska znanja znali primijeniti i u praksi, u sklopu druga dva modula provodit će se radionice koje će na praktičnim primjerima polaznicima pokazati kako kreirati profil na pojedinoj društvenoj mreži prema najvišim standardima community menadžmenta, kako komunicirati sa zajednicom, ali i kako osmisliti, izraditi i provoditi strategiju nastupa na društvenim mrežama koja je komplementarna marketinškim i PR aktivnostima tvrtke, branda i pojedinca.
Posebna pažnja posvetit će se sadržaju koji se objavljuje na društveno-mrežnim profilima, a koji je ključan element u dugoročnom uspjehu strategije i kreiranju zadovoljne zajednice, ona koja komunicira s brandom i postaje njegov konzument.
U trećem modulu, administriranje profila na društvenim mrežama dignut će se na višu razinu. Polaznike će se u teorijskom i praktičnom dijelu upoznati s osmišljavanjem, aktivacijom i optimizacijom Facebook oglasa kao najučinkovitijim načinom kreiranja zajednice fanova, ali i sa statističkim podatcima koje nudi Facebook, a koji su nezaobilazno sredstvo pri analizi uspješnosti pojedine fan stranice.
Također, polaznike će se pobliže upoznati s načinima i mehanizmima provođenja nagradnih igara i natječaja te svim pravilima koja pritom treba poštovati.
Voditelji programa su Ana Penović, suvlasnica tvrtke Jasno&Glasno, prve specijalizirane community i content menadžment agencije u RH i Željko Riha, PR/social media konzultant i vlasnik portala/bloga o smartphone uređajima mobile-place.info te bloga www.zeljkoriha.com.
Prvi modul Community manager Akademije počinje 22. studenog, u Hypo EXPO XXI centru.