Sony očekuje kako će određeni dijelovi njihove PSN usluge, korisnicima biti dostupni tek od trećeg svibnja ove godine
Kao što već i vrapci na grani znaju, Sony je u srijedu (dvadesetog travnja) ugasio svoj PlayStation Network nakon što su ustanovili da su povjerljivi korisnički podaci uslijed neautoriziranog upada na PSN kompromitirani. Od tada, PlayStation 3 igrači nisu u mogućnosti igrati se online, dok neke naslove nije moguće igrati niti offline.
Kako je Sonyeva usluga offline već punih tjedan dana, te ako Sony nekako i uspije svoj PSN natjerati da proradi trećeg svibnja, igrači bi bez te usluge sveukupno bili puna dva tjedna. Zbog cijele te neugodne situacije u kojima se Sony našao, lica šefova i menadžera se ne prestaju crvenjeti pa su se stoga još jednom odlučili ispričati svim svojim korisnicima.
'Kao prvo, želimo Vam se zahvaliti za Vaše strpljenje. Znamo kako Vas cijela ta situacija oko PSN-a jako frustrira i uzrujava ali poduzimamo sve što je u našoj moči kako bi naše usluge učinili boljim i sigurnijim nego ikad prije. Iskreno žalimo za sve možebitne neugodnosti koje vam je ova situacija prouzročila ali budite sigurni kako ćemo naše usluge staviti online čim prije možemo.' Rekao je PR menager Patrick Seybold.
U međuvremenu, Sony je naglasio kako će ubuduće 'kvalitetnije' zaštiti privatne podatke svojih korisnika tako da će svoju mrežnu infrastrukturu preseliti na neko novo i 'sigurnije' mjesto.
Kada u jednom trenutku PSN ponovo krene sa svojim radom od korisnika će se tražiti da promjene svoje šifre. Uslijed ovog bezobzirnog napada koji je 77 miliona korisnika PSN-a ostavilo na cjedilu, Sony je apelirao da se krivac ili krivci pronađu kako bi snosili sve pravne posljedice.