Uoči izbora proizvođač donjeg rublja Lodoli iz Karlovca krenuo je u kampanju 'Oni su izabrali hrvatski brend - izaberi i ti!', u kojoj su manekeni predsjednički kandidati Kolinda Grabar Kitarović, Zoran Milanović, Dalija Orešković, Miroslav Škoro, Mislav Kolakušić i Ivan Pernar
Ronald Lodoli, vlasnik brenda Lodoli, kaže kako su već jedanaest godina prisutni na tržištu i kako su im ovi izbori bili prilika da pomoću predsjedničkih kandidata skrenu pažnju na domaći brend.
'Ljudi to slabo primjećuju osim kad nije u pitanju kampanja kakvu smo sad pokrenuli', kaže Lodoli za tportal.
Priznaje da nije pitao kandidate za dozvolu korištenja njihova lika.
'Nismo tražili dozvolu jer se ne radi o fotografijama, već o crtežima osoba koje su javne. Osobno sam radio crteže', naveo je Lodoli i dodao da ne strahuje od tužbi.
Ističe kako su imali problema prilikom postavljanja plakata jer su ih neke tvrtke koje iznajmljuju oglasna mjesta odbile kada su vidjele kakve plakate imaju.
'Na Zapadu su ovakve stvari normalne, a kod nas se ljudi još uvijek boje', smatra Lodoli.
Na našu opasku da aktualna predsjednica više podsjeća na SDP-ovu europarlamentarku Biljanu Borzan, a i da Milanović i Škoro sigurno nisu tako nabildani, Lodoli, smijući se, kaže: 'Malo sam ih uljepšao.'
Što o kampanji misle Grabar Kitarović i Milanović, pokušali smo doznati u njihovim izbornim stožerima, ali iz predsjedničina nismo dobili odgovor do zaključenja teksta, dok nam u SDP-ovu kažu danisu bili upoznati s kampanjom za donje rublje.