RCVR nova je serija koja se prikazuje isključivo online, epizode traju po deset minuta, a kvalitetom i intrigom konkurira svojim prethodnicima
Vanzemaljska bića, stvari i pojave oduvijek mame pažnju televizijske publike. Tome je tako otkada je Hollywooda, bilo da se s malim i velikim zelenima mlati Will Smith ili ih David Duchovny nasumično traži. Ipak, do sada – barem zadnjih pola stoljeća – filmove i serije smo pratili u kinodvoranama ili pred malim ekranima. Alieni i UFO-i bili su rezervirani za skupe efekte, glamuroznu postprodukciju i veliku zaradu.
Srećom, internet (i advent digitalnih kamera, posebice Canonovoga 5D MkII!) se umiješao i tu. Snimiti dobru seriju više nije pitanje novaca, koliko dobre ideje - opet zahvaljujući internetu i novonastalome konceptu webizoda. Premda je koncept webizoda (intuitivne kovanice od 'web' i 'epizoda') ponikao još sredinom devedesetih, kada je Scott Zakarin osmislio 'The Spot', svojevrsni 'Melrose Place na netu', tek je famozni 'Lost' iskoristio ovu novu filmsku formu do kraja. Mikroepizode 'Missing pieces' u trajanju od dvije minute, emitirane isključivo putem weba, bile su izuzetno gledane.
Machinima, jedan od najpopularnijih YouTube kanala, odlučio je eskploatirati ovaj 'win-win' spoj svojom serijom RVCR. Premda će mnoge podsjetiti na neizbježni X-Files, web serija ima puno 'Losta' u sebi. Radnja prati 'RCVR lovca', koji pak traži 'RCVR-e', posebno nadarene individue u kontaktu s vanzemaljcima.
Viralni marketing 'Losta' nazire se i po svršetku svake webizode - producenti naprosto mame posjet stranicama kakva je www.sigma-agency.org. Spomenuti web izgleda posve kao bilo koji drugi službeni američki, ali zapravo ga tek 'glumi'. Drugi sajt, www.projectrcvr.com, koji vodi 'Alvin J. Peters, Ph.D' nudi 'tajne' videozapise o NLO-ima. Sličan mu je i www.theywalk-amongus.co.uk, koji opet vraća posjetitelje na samu seriju. Dakle, bogato televizijsko/web iskustvo, sve ono čime nas je dvojac Abrams - Lindeloff razmazio.
No, dobra volja ne snima serije - snima ih novac. Stoga je dobra vijest da kao ekskluzivni sponzor serije stoji nitko drugi do Motorola Mobility. S time na umu, radujemo se što će se ova sezona zaokružiti na šest desetominutnih epizoda. A svakako se nadamo da će trud pretočiti u nešto dugometražnije. Donji link vodi na prvu epizodu - 'Mali zeleni ljudi'.