Zagrebački velesajam reagirao je na članak objavljen na tportalu 15. listopada pod naslovom 'Velesajam opet u minusu, ubilo ga pojeftinjenje Auto Showa, a imali su i jedno suludo radno mjesto'
Njihovu reakciju prenosimo u cijelosti:
'Iz samog naslova članka u kojem se nesuvislom upotrebom riječi kao što je opet u minusu, ubilo, suludo, na senzacionalistički način čitatelje upućuje na stvaranje negativnog mišljenja o Zagrebačkom velesajmu te implicira negativan ton ostatka članka. Jednako tako, izvan konteksta i tijeka podataka navedenih u Poslovnom izvješću uprave trgovačkog društva Zagrebački velesajam d.o.o. za razdoblje siječanj - lipanj 2018., u samom članku su samovoljno, jednostrano te na štetan i neprofesionalan način, suprotno činjenicama i uz komentare s podsmijehom istaknuti podaci o poslovnoj aktivnosti Zagrebačkog velesajma u prvih šest mjeseci ove godine. Time je na neprimjeren način, proizvoljnom elaboracijom poslovanja bez uvažavanja kretanja i protivno objektivnom medijskom izvještavanju diskreditirano povećanje poslovne efikasnosti Zagrebačkog velesajma d.o.o. koje je potpuno razvidno iz navedenog Izvješća:
· uz ostvareni rast prihoda u prvih šest mjeseci 2018. u odnosu na isto razdoblje prošle godine (prihodi rastu 55%), Zagrebački velesajam smanjio je rashode za 8%. Ovakvi trendovi prihoda i rashoda rezultirali su smanjenjem gubitka za 83%
· dok je za prvih šest mjeseci 2017. godine gubitak iznosio 19.307,000 milijuna, ove godine gubitak je 3,294.000 milijuna
· u strukturi prihoda sajmovi, događanja i višegodišnji zakup iznosi 96% ukupnog prihoda
· prihodi od sajmova i događanja u prvih šest mjeseci 2018. godine iznose 15.538,000 milijuna i povećani su za 147% (veći su za 2,5 puta). Prihodi od zakupa iznose 18.605,000 milijuna i povećani su 18%
· rashodi su manji za 8% nego u istom razdoblju prošle godine te su manji od planiranog i to za cca 3 milijuna kuna
· naturalni pokazatelji govore u prilog povećanja izložbene površine sajmova koja je povećana za 4 puta. Broj izlagača povećan je za 47% u odnosu na prošlu godinu, a broj ulaznica povećan je za 3 puta
· suludo mjesto telefonista o kojem piše uvaženi novinar osoba je s invaliditetom zaposlen na Zagrebačkom velesajmu od 2005. godine i budući Zagrebački velesajam ima telefonsku centralu na koju zovu brojni izlagači, posjetitelji, klijenti i ostali namjernici gospodin uredno prespaja na odjele, službe ili upućuje odgovore na mnoga pitanja Pored perceptivne štete koja je nanesena Zagrebačkom velesajmu, ovim člankom na negativan način istaknut je i Grad Zagreb kao vlasnik Društva.
Ne ulazeći u uređivačku politiku Vašeg cijenjenog portala, negativno isticanje rezultata Zagrebačkog velesajma kada iskazuje i više nego pozitivan poslovni rezultat nije predmet novinarsko-uredničke slobode, već pripada kategoriji neargumentirane samovolje.
Smatramo da u našoj dosadašnjoj komunikaciji te ukupnim poslovnim odnosima s tportalom niti u jednom dijelu nismo dali povoda za objavu ovakvog članka. Tim prije, što smo uvijek otvoreni da Vašim novinarima i urednicima prezentiramo ukupnu poslovnu aktivnost Zagrebačkog velesajma te pozitivne trendove koje ostvarujemo u zadnje tri godine, a koji su primijećeni i s odobravanjem prihvaćeni od na svim meritornim poslovnim razinama u Republici Hrvatskoj, ali i međunarodnim razinama.
Slijedom navedenog, a prije pokretanja drugih aktivnosti za zaštitu ugleda Društva, pozivamo Vas da ispravite reputacijsku štetu nanesenu Zagrebačkom velesajmu d.o.o. predmetnim člankom', stoji u reakciji Zagrebačkog velesajma.