FENOMEN EMISIJA OTKRIVANJA TALENATA

Reality val nadire, vrhunac s novom sezonom The Voicea

24.09.2015 u 09:16

Bionic
Reading

Aktualnost teme reality emisija i emisija otkrivanja talenata prepoznao je i 8. Weekend Media Festival, koji se održava u Rovinju, a na kojemu će u subotu 26. rujna stajališta o njima sučeliti Marija Nemčić s HRT-a, Henning Tewes s RTL-a, Ivan Vlatković s Pinka i Manja Grčić s Prve televizije

Povratak najpoznatije reality emisije, 'Big Brothera', na male ekrane potaknuo je novi uspon toga televizijskoga formata na ljestvicama najgledanijih emisija. Prvu emisiju 'Big Brothera' tako je samo u Hrvatskoj na RTL-u gledalo 600 tisuća ljudi dok je konkurentska reality emisija 'Farma' na Novoj TV privukla više od pola milijuna gledatelja. Sve ih je, međutim, nadmašila prva emisija glazbeno-pjevačkoga showa 'Tvoje lice zvuči poznato', koja je na Novoj privukla čak 725 tisuća gledatelja. Vrhunac bi nam za nekoliko mjeseci mogao donijeti početak nove sezone glazbene emisije otkrivanja talenata 'The Voice', čija je gledanost već prve sezone na Hrvatskoj televiziji dosezala gotovo 700 tisuća gledatelja, a veliko je zanimanje izazvala i na društvenim mrežama i digitalnim komunikacijskim kanalima.

Glazbeni show 'The Voice' fenomen je u svjetskim razmjerima, tvrdi Marija Nemčić, ravnateljica PJ-a Produkcija i članica Ravnateljstva HRT-a. ''The Voice' se prikazuje u više od 50 svjetskih država unatoč činjenici da se temelji na svemu onom što danas ne jamči veliku gledanost: na promicanju talenata, a ne antitalenata, na promicanju pozitivnoga, bez vrijeđanja i poticanja niskih strasti. Specifičnost te emisije je i u tome što je osmišljena i pripremljena za digitalne platforme, a potom sjajno prilagođena za televizijski program. 'The Voice' je, dakle, napravljen tako da bude fenomen digitalne komunikacije, a potom i vrhunski televizijski proizvod u kojemu su uspješno spojene različite moderne medijske i komunikacijske platforme', pojašnjava Marija Nemčić.

Hrvatska je 49. država koja je započela s tim projektom, a Hrvatska radiotelevizija danas je među četirima medijskim kućama u svijetu koje su dobile zadaću pripremiti za predstojeću sezonu dosad najmodernije izdanje sa svim dostupnim suvremenim digitalnim aplikacijama. Razlog tomu je i to što je publika HRT-a sjajno prihvatila dosadašnji koncept i sve platforme koje su joj ponuđene, ističe Marija Nemčić. Dodaje i da je 'The Voice' specifičan i po tome što ga diljem svijeta pripremaju uglavnom javni servisi, među ostalim i zbog visoke produkcijske kvalitete.

Aktualnost teme reality emisija i emisija otkrivanja talenata prepoznao je i 8. Weekend Media Festival, koji se održava od 24. do 27. rujna u Rovinju. Među najzanimljivijim panelima drugoga dana, u subotu 26. rujna, nalazi se i panel TV's Greatest Hits. Uz Mariju Nemčić, o reality emisijama i emisijama otkrivanja talenata raspravljat će Henning Tewes, predsjednik Uprave RTL-a Hrvatska, Ivan Vlatković, zamjenik generalnoga direktora PINK Media Grupe iz Srbije te Manja Grčić, izvršna direktorica Antena grupe, vlasnika Prve televizije iz Srbije.