Nakon što je zbog krize i niza kritika usporena gradnja Pelješkog mosta ovih dana je, kako doznaje Večernji list, donesena odluka da most ipak bude dvotračni, a ne četverotračni kako je bilo planirano
Iako na prvi pogled izgleda da bi se smanjivanjem broja trakova moglo dosta uštedjeti, upućeni izvor Večernjem je otkrio da se neće toliko uštedjeti na samom mostu koliko na prilaznoj cesti. Zasada nije poznato kolika će to ušteda biti, no poznato je da se neće morati mijenjati dozvole za gradnju. Naime, lokacijska i građevinska dozvola izdane su za dvotračni most jer su i inicijalno bile planirane samo dvije trake, a tek se kasnije izmjenama i dopunama uvrstilo još dva traka u projekt.
Podsjetimo, na gradnji mosta ponajviše je inzistirao bivši premijer Ivo Sanader, no kada je pritisnula kriza ipak je odlučeno da se uspori vrijeme njegove gradnje. Sudeći prema novcu koji je Vlada za taj projekt predvidjela četverogodišnjim programom gradnje, on će se graditi idućih šest ili vjerojatno i više godina.