Vapaji živčanih gamera izgleda da sežu dalje nego što bi itko pomislio...
From Softwareov Dark Souls već je legendaran po svojoj težini. Toliko, dapače, da mu je marketinški slogan vezan uz činjenicu kako je očekivano da igrač pogine. Puno puta. Upravo zbog toga pretpostavljamo kako je logično da igra poput ove zauzme kultni status, te ostavi svoj trag u povijesti gaminga i tekućim računima vlasnika konzola (bačeni kontroleri u zid). Međutim, stvari neće ostati takve još dugo. Barem ako igrin redatelj bude imao posljednju riječ.
Sudeći prema članku na OXM-u, From Softwareov Hidetaka Miyazaki razočaran je statusom svoje igre. Njegov cilj je, naime, bio taj da Dark Souls učini izazovnim naslovom koji igraču daje zadatak koji zbog težine daje veći osjećaj zadovoljstva. Rezultat je, naravno, bio naslov koji igramo danas - jedna od najtežih igara u zadnjih par godina. Upravo zbog toga u igru planira ubaciti easy mode. Da, EASY mode. Razlog ovome je navodna činjenica da igrina težina seže do tih granica da odvlači gamere od samog igranja. Drugim riječima, teorija ovog olakšavanja naslova dotiče se i prodaje. Zbog nje bi Dark Souls, izgleda, trebala bolje proći u dućanima.
Osobno, mislim da ovakve igre imaju zasluženo mjesto među gamerskim redovima. Ako je nešto teško i popularno upravo zato jer JE teško, čemu ubacivati easy mode? To je kao davati vozačkoj igri hands free mod. Jasno, postoje norme koje definira kvalitetan game dizajn: razlike između apsurdnog i teškog, te lakog i retardiranog. Međutim, Dark Souls naslov je čija izazovnost predstavlja upravo jednu od njezinih mehanika. Da stvari nisu toliko teške, štos sa upadanjem u tuđe igre, te sveprisutni duhovi ne bi bili toliko štosni. Iskreno, nama je ta igrina težina dio Dark Soulsovog šarma. Ako moraju ubaciti easy mod, neka ga ubace. Samo bi bilo sjajno da ga ne učine retardirano jednostavnim.