(NE)OBIČAN RPG

Resonance of Fate

16.02.2010 u 11:00

Bionic
Reading

Još jedan u nizu japanskih RPG-ova svojim skorim datumom izlaska natjerao nas je da malo pobliže proučimo ovaj naslov i sve što nudi. Hoće li uspjeti izići iz sjene Final Fantasy XIII i dostojno opravdati reputaciju japanskog RPG-a, ostaje za vidjeti

Kada pomislite na japanski RPG, prvo što vam padne na pamet su vjerojatno pretjerano kostimirani dječaci i djevojčice kako vitlaju mačevima većima od sebe, bacajući čarolije na horde zlih protivnika u beskonačnoj borbi na poteze. Da, tako izgleda većina RPG-ova iz Zemlje Izlazećeg Sunca. Ipak, treba odbaciti tu predrasudu i zamisliti RPG u kojem je naglasak stavljen na akciju i gdje ne postoje magije. Kad bi se u to  upakirali i heroji koji izgledaju kao likovi iz akcijskog filma koji svoje protivnike rješavaju života rafalima i bombama, dobio bi se Resonance of Fate.

 

Samo nekoliko tjedana nakon što Final Fantasy XIII stigne u Europu i SAD, još jedan RPG japanskog podrijetla trebao bi ugledati svjetlo dana. Resonance of Fate uradak je programerske kuće Tri-Ace, poznate po partnerstvu sa Square Enixom. Podsjetnika radi, programerska kuća Square Enix upravo dovršava najnoviji Final Fantasy, koji smo najavili prije nekog vremena. Suradnja tih dviju kuća iznjedrila je Star Ocean i franšizu Valkyrie Profile.

 

Radnja Resonance of Fate odvija se na Zemlji u nama bliskoj budućnosti, a čovječanstvo je na rubu istrebljenja zbog otrovnih plinova koji su se proširili Zemljinom površinom. Zbog tolike zagađenosti i onečišćenja ljudi su napravili ogromni pročišćivač zraka u obliku tornja, nazvanog Basel, koji se proteže kilometrima uvis i koji je postao utočište preživjelim žiteljima Zemlje. Igra sadrži i socijalnu komponentu - siromašniji ljudi smješteni su pri dnu, a bogatiji pri vrhovima tornja. Jednog dana to stambeno zdanje se pokvari, a tad na scenu stupate vi.

 

Igrač upravlja lovcima na glave nazvanima Vashyron, Zephyr i Leanne koji će se uhvatiti ukoštac s raznim čudovištima u tornju, a ujedno će otkrivati i njegove mnoge tajne. Kupovina i nadogradnja oružja nije ni po čemu revolucionarna, kao ni sustav misija. Treba reći da postoji mogućnost kupovine odjeće, ali to ni na koji način neće utjecati na vaše atribute ili specijalne sposobnosti. Možda kupovina oružja nije sama po sebi previše originalna, ali nabrijavanje vašeg heroja jest. Naime, sve ovisi o tome kakvo oružje i koliko njih koristite u pojedinoj borbi, jer će vam se korištenjem pištolja, automatskih pušaka i granata računati iskustvo koje ćete kasnije dobiti.  

 

Borba je segment igre za koji će vam trebati neko vrijeme da se naviknete, a njen koncept se bazira na borbi na poteze i borbi u realnom vremenu. Ona omogućuje igračima da izvode spektakularne poteze, kakvih se ne bi postidjeli ni filmovi Johna Wooa. Zbog takvog sustava borbe su dosta napetije i intenzivnije nego u klasičnim RPG-ovima. Taktiziranje je vrlo bitno jer vas protivnici neće napasti dok vi ne krenete direktno prema njima. To otvara mogućnost planiranja napada, odnosno odabira kojim likom ćete krenuti u borbu i kojim oružjem. Osim što ćete nakon što porazite protivnika dobiti predmete i novac, skupljat ćete i posebnu opremu zvanu hexers. Te komadiće slagalice, koja će vam biti predočena u obliku karte, morat ćete koristiti kako biste popunili određene zapreke koje inače ne biste mogli proći.  

 

Resonance of Fate uspješno kombinira i koketira s poznatim temama iz japanskih RPG-ova, s ponekom novom idejom. Vrlo zanimljiv koncept s odmakom od klasičnog svakako je dobrodošla promjena u RPG-ov svijet. Zanimljive borbe i napetu priču Resonance of Fate pobliže ćemo upoznati sredinom ožujka, kada bi se ovaj naslov trebao pojaviti u Europi, i to za PS3 i Xbox360.

 

Najavni trailer

 

 

Dugačak gameplay iz demo inačice