Tvrtka Beta ulaganja objavila je danas javnu ponudu za preuzimanje dionica malološinjske kompanije Jadranke d.d. u kojoj se obvezuje dioničarima platiti 700 kuna po dionici, izvijestili su danas iz te tvrtke
Ponuda za preuzimanje Beta ulaganja objavila je temeljem odobrenja Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga (HANFA) jer u Jadranki već posjeduje 50,18 posto dionica, a rok ponude je 28 dana, počevši od njenog objavljivanja u Narodnim novinama i na Zagrebačkoj burzi.
Tvrtka Beta ulaganja osnovana je krajem 2012. u Zagrebu s ciljem ulaganja u turističke projekte na Sredozemlju, pri čemu su, kako navode, Zagreb i Hrvatska odabrani kao sjedište tvrtke iz strateškog razloga, budući da je Hrvatska kao jedna od vodećih destinacija na Sredozemlju od srpnja 2013. članica EU-a.
Osnivač i vlasnik tvrtke je UK Promsvyaz, jedno od vodećih društava za upravljanje investicijskim fondovima u Rusiji, koje uz nekoliko otvorenih i zatvorenih fondova upravlja i jednim od vodećih mirovinskih fondova u toj zemlji, a u stopostotnom je vlasništvu jedne od vodećih ruskih banaka Promsvyazbanke čiji je jedan od suvlasnika Europska banka za obnovu i razvoj (EBRD).
Iz te tvrtke ističu da u idućim godinama kao strateški investitor planiraju uložiti dodatna sredstva u podizanje kvalitete ponude i razvoj poslovanja Jadranke, posebno u kvalitetu postojećih smještajnih kapaciteta, uvođenje novih usluga te jačanje marketinga radi iskoraka na nova emitivna tržišta.
Podržavaju aktualne planove Jadranke te će po preuzimanju tvrtke nastaviti s provedbom postojećeg strateškog i poslovnog plana tvrtke zbog čega će se svi razvojni projekti i dalje temeljiti na unapređenju kvalitete i proširenju postojećih kampova i turističkih sadržaja.
Spremni su podržavati ulaganja Jadranke i u izgradnju marine, golf igrališta, proširenje zračne luke i druge razvojne projekte, koji će ponudu Jadranke i Malog Lošinja unaprijediti na još višu razinu.
Posebno ističu da će zbog svih takvih planova najveću pažnja posvetiti očuvanju radnih mjesta te stvaranju uvjeta za njihovo povećanje u nadolazećem razdoblju, jer su, kako kažu, prostor i ljudi najvažniji resurs turizma.