Potvrđeno

Ryse s dvostruko manje poligona

29.09.2013 u 13:29

Bionic
Reading

Ryse će smanjiti broj poligona sa stopedeset tisuća na osamdeset i pet tisuća po liku, potvrdio je direktor Cryteka

Nakon glasina da će Crytek smanjiti broj poligona sa 150 na 85 tisuća po liku, informaciju je i službeno potvrdio direktor Cryteka, Cevat Yerli, na svom Twitter računu.

Također, Ryse nije izvorno na 1080p rezoluciji, već će biti pokretan u 900p na Xboxu One. Ryse je prva Crytekova igra koja se razvija na CryEngineu 3.5. Yerli tvrdi da iako je smanjen broj poligona, igra zapravo izgleda bolje jer su 'dodani bolji shaderi, a rade i na implementiranju real-time fizike za odjeću'.

Koja verzija izgleda bolje, prosudite sami:

 

 

 

 

 




Ryse: Son of Rome bit će Xbox One ekskluziva, a igra će izaći prilikom lansiranja Microsoftove next-gen konzole 22. studenog.