MOL i INA

S nogometnim navijačima i nogometašima u pobjedi i porazu

28.06.2016 u 09:44

Bionic
Reading

Iako su i hrvatske i mađarska nogometna reprezentacija poražene u osmini finala, njihovi fanovi mogu biti zadovoljni učinkom svojih ljubimaca – jer su obje momčadi zabilježile odlične početne uspjehe na Euru u Francuskoj. To zadovoljstvo svakako dijele i sponzori

MOL je ove godine postao glavni sponzor mađarske reprezentacije koja je naslijedila slavu Ferenca Puskasa koji je harao nogometnim terenima 50-ih godina prošlog stoljeća.

INA, članica MOL grupe vjeran je generalni sponzor Vatrenih još od 2013. i uvijek spremno ističe koliko je ponosna na uspjehe Modrića, Srne i ostalih nogometaša.

MOL također sponzorira i neke nogometne kupove u Slovačkoj i Češkoj, a prisutna je i izvan nogometa, točnije u hokeju na ledu. Tako su mađarski hokejaši na nedavno završenom Svjetskom prvenstvu u Rusiji nastupali sponzorirani MOL grupom.


MOL grupa organizirala je puno aktivnosti za svojih 26,000 zaposlenika. U predvorju (glavni dio zgrade) MOL-ovog sjedišta odvio se fotografski natječaj (natjecanje za najbolju fotku) zaposlenika koji se oblače u dresove svojih država. Skoro 2.000 zaposlenika iz četrdeset podružnica u dvadeset država se registriralo za online natjecanje u kojem su predviđali pobjednike u zamjenu za nagrade. Ogledala zgrade MOL a ukrašena du sloganima fanova (zaposlenika) napisana u više od deset jezika. Zaposlenici MOL-a dolaze iz mnogih EU zemalja koji se trenutačno natječu na Euru, kao što su Mađarska, Hrvatska, Slovačka, Austrija, Rumunjska, Italija, Češka, Engleska, Švedska i Njemačka.