'Naprijed, a ne nazad' – bit će glavni slogan i poruka SDP-a u predstojećoj predizbornoj kampanji, na kojoj već naveliko radi novi tim za odnose s javnošću SDP-a koji vodi Tomislav Korman te vanjska agencija i PR stručnjak Aleks Braun, otkriva Novi list
'Zemlju guramo naprijed, a ne nazad', ključna je komunikacijska poruka koju šef stranke Zoran Milanović već naveliko koristi u svojim javnim istupima, a poruka unutarstranačkog tima za PR svim dužnosnicima SDP-a i pojašnjenje kako da nastupaju u javnosti glasi: Vlada i SDP rade kako bi pomogli – pokrenuli naprijed – hrvatskim obiteljima, mladima, starima, zaposlenima, nezaposlenima…
Pritom, svaki tjedan komunicirat će se druge poruke, iz različitih resora, a ovih dana najaktualnije su poruke vezane uz zapošljavanje mladih, zbog čega ministar Mirando Mrsić i jest u kampanji obilaska Hrvatske. SDP-ovci ističu da je u posljednje tri godine stopa nezaposlenosti mladih smanjena za gotovo 20 posto, a gotovo 50 posto novozaposlenih su mlađi od 30 godina. 'Garancijom za mlade' država je u četiri mjeseca mladima do 30 godina dužna osigurati: zaposlenje, vježbeništvo ili dodatno obrazovanje, a i bez sufinanciranja je u 2014. zaposleno gotovo 90 tisuća mladih, što je najbolji rezultat u posljednjih 11 godina, piše Novi list
Usto, SDP-ovci su svugdje dužni ponavljati da je prekinut negativni trend u gospodarstvu te Hrvatska izlazi iz recesije...
Iako je šef SDP-a Zoran Milanović prije nekoliko dana izjavio da je ustavni rok za održavanje parlamentarnih izbora veljača 2016. godine, a spominje se i mogućnost da izbori iz simboličnih razloga budu 3. siječnja 2016. (što je analogija s izborima 2000. godine kada je pobijedio Ivica Račan), jasno je da se SDP priprema i za ranije izbore, pa se spominje i kraj svibnja ili početak lipnja ove godine. To je trenutak u kojem sezonski radnici u turizmu još jesu na svojim prebivalištima, a to je SDP-u jako važno – da dobije glasove ljudi koji upravo dobivaju nove poslove, ističe se u Novom listu.