Potres koji je zahvatio Banovinu, uzrokovao je niz problema. Josip Granić Iz HGSS-a se osvrnuo na građane te im uputio apel da ne dolaze u područja stradala u potresu, jer time samo stvaraju gužvu
'Ne bih rekao da je sustav zakazao. Imamo problem duplanja sa velikim brojem ljudi koji dolaze samoorganizirano, bez koordinacije. To nam stvara problem'', kazao je u Dnevniku Nove TV Josip Granić, pročelnik HGSS-a. Dodaje kako dolaze do ljudi kojima treba pomoć.
''Možemo mi doći, dođu i civili. Vidjeli smo ljudi koji imaju zalihe. Nama auti odlaze krcati, a pola vozila se vraća skoro sa svime jer ljudi već imaju svega.Sigurno da postoje lokacije na kojima još pomoć treba i zato smo tu, zato obilazimo sva sela i zaselke", objasnio je.
Ispričao je kako su jučer saznali sa obitelj koja je tri dana bila gladna.
"Dojavu smo dobili i otišli smo provjeriti. Radilo se o obitelji koja nije imala hranu i vodu, a s druge strane njihove kuće Crveni križ kuha tisuće toplih obroka. Trebali su samo izaći i vidjeti. Ljudi idu po selima i vuču da nose hranu. Generalno, stvari funkcioniraju. No velik je priljev civila koji nam mogu više pomoći da se organiziraju, neka planiraju dolaske i dostavu hrane u narednim periodima'', sugerirao je Granić.
Na upit kako to da se zahtjevi za kućice ili apartmani predaju putem aplikacije i je li se moglo nekako olakšati starijim ljudima koji žive bez struje, interneta i koji ni ne znaju što je apikacija, Granić je kazao kako nije da se to radi isključivo tim putem.
''Zahtjev za kućicom i prijave štete može se obaviti i telefonski, na terenu isto, to se radi. Onda se šalje ekipa, ali je takvih zahtjeva jako puno. Nije stvar dovesti i staviti je nekome u dvorište, mora se osigurati policija, električari. Samo kroz Petrinju nam treba sat vremena, sve je zakrčeno ljudima koji dolaze u želji da pomognu'', zaključuje Granić.