'Ubacujemo u petu brzinu', najavio je u za tportal Ivan Anušić, šef izbornog stožera aktualne predsjednice i HDZ-ove kandidatkinje Kolinde Grabar Kitarović u utrci za drugi predsjednički mandat, kojemu je kao pojačanje stigao i Milijan Brkić. Otkrio nam je što misli o tome, hoće li mijenjati poruke i kako će izgledati drugi krug predsjedničkih izbora
'Milijan Brkić bio je angažiran i u prvom krugu, a nakon analiza, u drugom krugu smo uključili još četiri, pet ljudi koji rade PR, poruke, analitiku, organizaciju. Brkić je dodatani zamašnjak ovoj priči, iza sebe dosad ima sedam, osam izbora, u organizacijskom smislu jako puno može pomoći. Od ostalih ljudi tu je još i Zdravko Tomić, koji je inače radio izbore, dok su ostali manje poznati i nestranački ljudi koji rade na PR-u, marketingu i porukama', komentirao je Anušić, navodeći kako on i dalje ostaje voditelj Izbornoga stožera.
Temeljem analize nakon izbornih rezultata, ističe Anušić, vidi se da postoji mogućnost, odnosno bazen birača u dijaspori i BiH koji se može iskoristiti, ali i na domaćem terenu, po županijama i gradovima, u kojima je bila veća koncentracija njihovih birača. Na pitanje na koje se to gradove i regije konkretno odnosi, Anušić odgovara: 'Grad Zagreb, Istru i Slavoniju.'
Poruke s kojima se predsjednička kandidatkinja Kolinda Grabar Kitarović dosad obraćala biračima promijenit će se, otkriva, odnosno dodati nove, ali se u slogane neće dirati - ostat će isti.
'Predsjednica će obići onaj dio Hrvatske koji nije stigla u prvom dijelu, poput Požeško-slavonske županije, u kojoj nije bila zbog viroze, kao i otići ondje gdje smo ostali dužni te kamo bi bilo dobro ići prema našoj procjeni i gdje ima birača našeg svjetonazora', opisuje Anušić što će se događati na terenu u drugom krugu predsjedničke kampanje Kolinde Grabar Kitarović.
Najavljuje minimalno dva televizijska sučeljavanja s protukandidatom Zoranom Milanovićem, a kako kaže - vjerojatno i tri.
'Drugi krug predsjedničke kampanje bit će kombinacija terena i sučeljavanja putem medija', objašnjava dalje te navodi kako kampanja prelazi u viši ritam, a startaju već danas u 16 sati u Karlovcu.
'Imamo još dovoljno prostora za glasače - treba ih mobilizirati, osvijestiti što znače ovi izbori i povratak Zorana Milanovića', zaključuje Ivan Anušić.
'idu dalje s pobjedničkom kampanjom'
Milanović vozi po starom
U stožeru Zorana Milanovića kažu nam da neće biti prevelikih promjena u kampanji. Milanović će, dodaju, nastaviti kampanju onako kako je to radio i u prvom krugu - obilaženjem Hrvatske i druženjem s građanima. U petak je u Osijeku, a u subotu bi se trebao družiti s građanima u Dalmaciji. Za nedjelju je zakazan skup u Boćarskom domu u Zagrebu.'Idemo dalje s modelom kampanje koja je bila pobjednička i koja će opet biti pobjednička', kažu u njegovu stožeru. (M. Šu.)