Nije tajna da Shift 2: Unleashed cilja na tržište automobilskih simulacija koje suvereno drže Gran Turismo i Forza. Ima li Shift 2: Unleashed dovoljno municije za obračun između tri ljuta konkurenta
Iako se Need for Speed: Hot Pursuit tek nedavno pojavio na policama, njegov izdavač EA već mukotrpno radi na sljedećoj igri iz serijala za koju je zadužen isti programerski studio kao i za originalni Need for Speed: Shift. Ipak, treba naglasiti kako je nedavno izašli NFS: Hot Pursuit više igra za ljubitelje arkadnih vožnji, dok će novi Shift više cijeniti ljubitelji simulacija poput Gran Turisma ili Forze, iako serijal Shift lebdi u svojevrsnoj sivoj zoni između simulacije i arkade ali nećemo biti sitničavi.
Kada se originalni Shift pojavio 2009. godine, unio je neke novosti u žanr te je podario igračima drugačije iskustvo vožnje naspram običnog klasičnog utrkivanja. Osjećaj brzine je bio senzacionalan a blijeđenje boja i motion blur nas je tjerao da papučicu gasa držimo čvrsto pritisnutu većinu vremena. Daleko od toga da bi ga mogli okarakterizirati kao savršenu simulaciju, NFS: Shift davao je igraču onaj nevjerojatan osjećaj zadovoljstva prilikom vožnje. Upravo iz tog razloga Shift 2: Unleashed ostaje nam tom tragu ali i ideji koju programeri planiraju dodatno usavršiti.
Shift 2: Unleashed neće biti igra koja će sadržavati na stotine automobila niti će imati ogroman broj različitih utrka koje ćemo moći voziti kao neki od njegovih bliskih konkurenata. Igrini programeri iz Slightly Mad Studiosa odlučili su se radije fokusirati na osjećaj da kada sjednemo iza upravljača osjetimo iskonsko zadovoljstvo i adrenalin kakvog imaju pravi vozači utrka. Shift 2 bi osim vrhunskog filinga vožnje trebao imati i vrhunsku grafiku zbog potpuno novog igrinog enginea. Iako vam možemo garantirati kako ćete Shift 2: Unleashed voziti bitno drugačije od Hot Pursuita, te dvije igre ipak će imati nešto zajedničko. Naime, Autolog će biti uključen i u novi Shift tako da će se socijalno osviješteni igrači moći nadmetati jedan protiv drugog u obaranju rekorda na pojedinim segmentima staze. Kada smo kod staza reći ćemo kako će u dvojci biti i novih poput Shanghaia i Bathursta dok će automobila biti oko sto do sto i trideset jedinki.
Poboljšana fizika u igri za koju je zaslužan novi engine uzrokovat će spektakularnije i realnije sudare što će bez sumnje dodatno pojačati samo iskustvo. Primjerice, oštećenja i krhotine stakla letjet će po svuda a novotarija je i kamera koja će se nalaziti na kacigi koja bi ujedno trebala biti i vrlo korisno pomagalo u vožnji. Ona će se automatski okrenuti prema zavoju kada do njega dođete što je vrlo realno jer takve pokrete imaju i pravi vozači u stvarnim situacijama. Prezentacija bi trebala biti na vrlo visokoj razini što se od Need for Speed i EA-a i očekuje.
Biti će vrlo zanimljivo vidjeti može li se Slightly Mad Studios ravnopravno 'boriti' sa studijima kao što su Polyphony Digitala i Turn 10, kreatorima Gran Turisma i Forze. Mi smo mišljenja kako Need for Speed serijal nikada nije izgledao bolje s obzirom na nedavno izašli Hot Pursuit. Štoviše, originalni Shift je vjerojatno najbolji NFS u proteklih pet godina i više. Igra će se pojaviti kako na osobnom računalu tako i na konzolama nove generacije, i to već u drugom kvartalu 2011. godine.