U igre uskoro pristiže metoda iscrtavanja računalne grafike zvana Raytracing koja bi mogla označiti početak prave vizualne revolucije
Playstation 4, ali i Xbox 720 sve su bliže. Najnovije nagađanje vezano uz ove konzole budućnosti tiče se njihove grafike. Playstation 4 i Xbox 720 će navodno podržavati tzv. Raytracing renderiranje. Riječ je o trenutno najrealnijoj grafičkoj replikaciji stvarnosti kakva se zasad korisiti uglavnom u unaprijed izrađenim filmovima i animacijama. Prednost Raytracinga je uvjerljiva rekreacija svjetla i njegovog efekta na okolne objekte. Raytracing algoritmi precizno računaju putanju virtualnih fotona te njihovu interakciju s različitim materijalima.
Dakako, da bi se nešto ovakvo crtalo i izračunavalo u 'realnom vremenu', potreban je jaki hardver. A ako se obistini druga glasina o tome da će novi Playstation imati 32 SPE/4 PPE Cell procesor, stvari će biti doslovno blistave. Naime, ovaj je procesor u teoriji dovoljno jak za izračunavanje Raytracing grafike. Dakako, sve ove informacije treba uzeti s dozom skepse, ali bi stvarno bilo zgodno vidjeti proboj Raytracing igara. Inače, nešto slično se već sprema i za PC računala! Ako 2012. ne dođe do smaka svijeta, ugledat ćemo prvi Raytrace naslov na kojem marljivo radi inovativni AMD. Detalji o igri se još drže pod ključem. Međutim, priča se da će oko 2012. godine Raytrace engine izbaciti i Crytek koji je već napravio svojevrsnu revoluciju svojim engineom Cry koji smo gledali u istoimenim FPS rasturačinama.
Uglavnom, pred nama je možda gejmersko-grafička revolucija. Dakako, ako ova tehnologija zaživi u realnom vremenu, to jest ako developeri igara procijene da im je dovoljno jednostavna i jeftina. U suprotnom ćemo se još niz godina baktati s običnom, tzv. rasterskom 3D grafikom. Za kraj, priložena slika i video u ovom članku je iz Nvidijinog Raytrace demoa kodnog naziva Optix Raytrace. Pogledajte samo kako se svjetlo prelijeva po haubi ove prekrasne pile.