U organizaciji udruge eSTUDENT, danas su u zagrebačkom Hypo centru svečano dodijeljene nagrade Zlatni indeks poduzećima koja su u protekloj 2010. godini najviše poduprla studente putem stipendija, ulaganja u studentske udruge i projekte, omogućavanjem prakse te sudjelovanjem na projektima
Dodijeljeno je ukupno 13 nagrada u pet kategorija te posebna nagrada žirija, Grand Prix za poduzeća koja su pobijedila u više kategorija i nagrada za najbolji imidž prema percepciji studenata.
U studentske projekte najviše su ulagali Holcim Hrvatska, Hrvatska poštanska banka te Coca-Cola HBC Hrvatska. Za stipendiranje studenata nagrađeni su Renoprom i INA d.d., dok su u kategoriji Prakse dobitnici Ernst&Young, Hrvatska poštanska banka te Ericsson Nikola Tesla.
U potpori studentskim projektima istaknuli su se Euro-UNIT te Coca Cola HBC Hrvatska. Za potrebe projekta, tvrtka Hendal Market Research obavila je veliko istraživanje na pet fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, na temelju kojeg su dodijeljeni Zlatni indeksi u kategoriji Najbolji imidž prema percepciji studenata, a nagrdu su osvojili Henkel Croatia, INA d.d. te Ericsson Nikola Tesla.
Grand Prixom u kategoriji velikih privatnih poduzeća nagrađeni su Coca Cola HBC Hrvatska i Ericsson Nikola Tesla, dok su u kategoriji velikih mješovitih poduzeća ravnopravno pobijedili Ina d.d. i Hrvatska poštanska banka.
Posebne nagrade žirija pripale su Kolektivi web, Jadranskom naftovodu i Plivi Hrvatska.