LORENCIN OPTIMISTIČAN

'Suzdržat ću se od komentara, ali...sezona je viša nego lani'

27.07.2013 u 20:51

Bionic
Reading

Iako su podaci MUP-a i HAC-a pokazali da je u prva dva vikenda srpnja u Hrvatsku ušlo 340.000 stranaca manje nego lani, današnje gužve na cestama, ali i u trajektnim lukama, pokazuju da kranji rezultati možda ipak neće biti toliko loši. Uvjeren je u to i ministar turizma Darko Lorencin, koji je za RTL rekao da postoje 'pozitivne naznake' da će krajnje brojke biti veće nego prošle godine

Hrvatska je na vrhuncu turističke sezone, koji bi trebao potrajati sljedeća tri tjedna. 'Prihvat danas traje, trajat će i u večernjim satima, ali i sutra. Osim gužvi, koje su neizbježne ovih dana, nema drugih zapreka', prokomentirao je Lorencinza RTL današnju situaciju na cestama i u trajektnim lukama.

Ovakav promet i gužve na ulasku u zemlju za Lorencina su u skladu s očekivanjima. 'Što se tiče brojku, u skladu je s mojim očekivanjima. Ima pozitivnih naznaka i prema mojim informacijama, većih brojki od prošle godine. No, bit ćemo dosljedni. Kao što neke manje brojke nismo komentirali, tako nećemo ni ove naznake dobrih', rekao je Lorencin

Iako je funkciju ministra turizma preuzeo u ožujku, Lorencin preuzima odgovornost i za dobre i za loše rezultate. 'Ne vidim za što sada treba preuzeti odgovornost. Sezona je viša nego lani, po službenim podacima za prvih šest mjeseci. Imamo pokazatelje i po pitanju pada prometa po cestama da ima suprotno kretanje od turističkog prometa. Ono čime se trebamo rukovoditi su financijski pokazatelji, a oni su u prvih pet mjeseci za 11 posto veći nego lani', rekao je Lorencin

Upitan kako odgovara na kritike da se 'Hrvatskoj sezona uvijek dogodi', ministar turizma je kazao: 'S time se ne bih složio. Marketinšku strategiju koju radimo je korak naprijed. I po samom restruktiruranju ureda Hrvatske turističke zajednice vidi se na što ciljamo. Želimo da HTZ preraste u vrhunsku marketinšku organizaciju, koja će pratiti trendovima na tržištu. Napravit ćemo i analizu o tome što je hrvatski marketing dosad radio.'