Na samom početku sjednice splitskog Gradskog vijeća, na kojoj će se između ostalog odlučivati o njegovom prijedlogu kupnje tvrtke Hvidra d.o.o. zajedno s koncesijom nad gradskim parkiralištima i 120 zaposlenih radnika, gradonačelnik Ivo Baldasar je po peti put na dnevni red pokušao staviti točku o imenovanju jednog gradskog parka po Prvom splitskom odredu, postrojbi antifašista strijeljanih na samom početku Drugog svjetskog rata
Njegov nenajavljeni prijedlog izazvao je salve negodovanja oporbe i žustru raspravu o ideološkim pitanjima; desni blok u Gradskom vijeću prosvjedovao je jer je gradonačelnik ovu ideju iznio tijekom rasprave o postavljanju spomen-ploče poginulom branitelju. 'Licemjerno je i nedopustivo miješati Domovinski rat i Drugi svjetski rat. Vraćate nas u prošlost', pobunio se šef splitskog HDZ-a Petar Škorić.
Gradonačelnik ponavlja da je žrtva - žrtva te da sve predlaže u duhu njegovog nadaleko poznatog antifašizma.
Uskočio je Luka Podrug (HČSP), tvrdeći da prijedlog imenovanja parka po Prvom splitskom odredu dolazi od 'udbaša koji je mučio ljude koji su samo voljeli svoju domovinu', označivši i sebe žrtvom komunističkog terora. Stoga je i on ponudio prijedlog - da se u blizini nekadašnjeg splitskog sjedišta Udbe na Katalinića brigu imenuje i 'Prilaz žrtava komunizma'.
Ako to prođe, kazao je, onda će i on podržati Baldasarov antifašistički park.
Nakon žustre rasprave oba prijedloga, i Baldasarov i Podrugov, uvršteni su u dnevni red i splitski vijećnici će o njima odvojeno raspravljati u nastavku sjednice.
Najzanimljivija će ipak biti eventualna odluka da Grad Split od udruge Hvidra za pet milijuna kuna kupi tvrtku Hvidra d.o.o., kojoj je prije samo nekoliko mjeseci dodijelio koncesiju nad nekoliko velikih gradskih parkirališta. Kako je tportal već pisao, radi se o dosta neobičnom aranžmanu jer osim koncesije ova tvrtka nema gotovo nikakvu imovinu, tek nekoliko pauk vozila kupljenih na leasing. Gradski vijećnici trebali bi i gradskoj tvrtki Promet oduzeti unosnu koncesiju nad ostatkom parkirališta i sve zajedno utopiti u novo komunalno poduzeće nazvano Split parking.
S druge strane, financijski ionako devastiran splitski javni prijevoznik dodatno će ostati bez velikog dijela prihoda, što će se ponovno nadoknaditi iz gradskog proračuna: samo ove godine splitski porezni obveznici platit će 10 milijuna kuna za nabavku novih autobusa, 18 milijuna za potpore Prometu i preko 20 milijuna kuna za rješavanje sudskog spora starog dulje od dva desetljeća. Kako je objašnjeno, velik dio tih troškova (23,8 milijuna kuna) financirat će se 'povećanjem minusa na gradskom tekućem računu'.