Tolkienov književni klasik 'Gospodar prstenova' je uz filmsku ekranizaciju doživio i pregršt igara na tu temu koje su obuhvatile gotovo sve vrste igraćih žanrova. Može li nam LOTR: War in the North ponuditi nešto dosad neviđeno u serijalu ili nas čeka još jedan fantasy RPG naslov s već davno viđenim gameplay elementima
Kao što ste mogli vidjeti iz uvoda, serijal The Lord of the Rings je stari znanac u svijetu video igara čija je tematika očito vječna inspiracija programerima i izdavačima. The Battle for Middle-Earth, Aragorn's Quest, The Lord of the Rings Online MMO, samo su neki od mnogobrojnih naslova s kojima su se fanovi susreli u barem jednom periodu svojeg gejmerskog života. Sada dolazimo do ključnog pitanja u cijeloj priči, a ono glasi: što War in the North može ponuditi igračima, a da već nije viđeno te kako izbjeći recikliranje već prokušane materije?
Kao prvo, baš kako i samo ime sugerira, igra će se fokusirati na bitke odnosno rat na sjeveru. Baš kao što svi fanovi kultnog serijala znaju, prsten svih prstenova je u rukama Froda Bagginsa, hobita koji putuje na jug prema Mordoru kako bi ga jednom zauvijek uništio te na taj način donio mir i blagostanje u Međuzemlju. Prema interpretaciji programerskog studija Snowblind koji radi ovaj naslov, veliki rat koji se vodi na području oko Mordora samo je jedan (veći) segment priče, dok su se oni odlučili fokusirati na sjever, gdje je manji dio boraca ostao kako bi počistio nered koji su za sobom ostavili glavni junaci. To znači da nećete igrati u ulozi Froda, Gandalfa, Aragorna ili Samwisea, već ćete uskočiti u kožu nepoznatog junaka te s njim pokušati odigrati bitnu ulogu u cijeloj priči i ostaviti traga na povijesti ovog svijeta.
Ono po čemu će se War in the North razlikovati i zbog čega bi se mogao izdvojiti od svojih prethodnika jest nivo nasilja koji dosad još nije viđen u igrama Lord of the Rings. Rasječeni udovi, prepiljena torza i hektolitri krvi svuda uokolo, samo su neki elementi zbog kojih je igra zasluženo zaradila oznaku M. Povrh toga, moći ćete izvoditi i jednako zanimljive 'završne poteze' koji će dodatno naglasiti svu brutalnost ovog naslova. Ali neće samo vaši protivnici biti pretplaćeni za brutalne završetke. Vaša će smrt također biti jednako krvava i brutalna, tako da i pokoja dekapitacija neće biti rijetko viđen oblik umiranja.
Osim solo igranja, War in the North donosi i kooperativni način igre što će se svidjeti svima koji se vole igrati u društvu prijatelja. U co-op modu moći ćete birati između tri lika: vilenjaka, patuljka i čovjeka. Oni će morati raditi skupa kako bi uspješno napredovali jer svaka od tri rase ima svoje specifičnosti i skillove za borbu te će preživljavanje često ovisiti upravo o pravilnoj kombinaciji istih. Naprimjer, čovjek ima moć da napravi zaštitni štit oko sva tri lika te na taj način umanji ranjivost za pola. Trećim likom također može upravljati igrač, ali postoji mogućnost da ga kontrolira AI, što jako podsjeća na mehaniku kakvu smo imali prilike vidjeti u naslovu Left4Dead.
Jedna od zanimljivijih lokacija koju ćete posjetiti u igri je i Mirkwood, šuma koja igra veliku ulogu u 'Hobitu' (zasebna knjiga). To mjesto je ustvari prepuno potencijala zbog svojih tamnih i jezovitih predjela i jer je svojedobno bilo vojno uporište samog Saurona. Da ne zaboravimo reći kako vilenjak Legolas šumu Mirkwood naziva svojim domom, što daje naslutiti njegov angažman u borbama. Ako vam je ime šume poznato, to je vrlo vjerojatno zato što se ista pojavila u igri The Lord of the Rings Online koja je posvetila cijelu ekspanziju samo toj lokaciji.
War in the North neće sve karte baciti isključivo na mehaniku borbe i zanimljiv co-op. Snowblind je jednaku pažnju posvetio dijalozima i zanimljivoj priči bez koje bi bilo nemoguće uživjeti se u igru. Kao i u svakom RPG-u, postojat će sustav napredovanja pomoću kojeg ćete bildati segmente za koje smatrate da će vam biti najpotrebniji. Iako je svijet 'Gospodara prstenova' već toliko puta obrađivan u svim segmentima vizualne komunikacije, nadamo se da će nam War in the North moći ponuditi nešto svježe i zanimljivo, jer bi ga u protivnom fanovi mogli pokopati.
Igra bi se trebala pojaviti utrećem kvartalu ove godine za PC i konzole nove generacije.